Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 15. august 2022

Sammude Sõda

Eelmine nädal otsustasin "sõbraliku sõja" kuulutada oma jalgadele..

Nüüd, kus mul täitsa oma pulsikell, siis läksin metsikuks ning proovisin iga päev vähemalt 20 tuhat sammu teha.



Ütleme nii, et jalad andsid terve nädala mulle teada, et "Ou, teeks vaherahu äkki? Puhkame?!"

Magasin tõepoolest enda kohta vähe, seepärast oli ka aega mul kuuma anda.

Eile kaalusin ja oli tulnud suure liikumise ja trenni pärast hoopis paar lisakilo. Arvan, et põhjuseks liigne söömine. Olen lisanud kohustusliku hommikusöögi, varem ma praktiliselt üldse ei söönud hommikul. "What a mistako to mako"! Ega ilma asjata ei öelda, et hommikusöök jäta endale, lõuna sõbrale ja õhtusöök vaenlasele. 

Tõepoolest, päeval on rohkem energiat ja suudan ennast motiveerida väikseid harjumusi sisse harjutada.

Pole mitu nädalat BoltFoodi tellinud, taksoga vb 2 korda sõitnud. Söögid teen ise, tulevad paremad välja, kui Bolti kiirtoidud pitsad ja burgerid. 





 Hinnavahe on ka meeletu. Enamasti liikunud ühistranspordi ja oma kondimootoriga. Vahemaad Tallinnas tegelikult ei ole nii hullud ja hirmutavad, kui esmapilgul tundub. Ilusad ilmad ka, patt oleks mitte kodust välja minna!

Keha on šokis arvatavasti, seepärast päris mängleva kergusega kilod ei kahane, vaid lausa tõusevad. Hea uudis vähemalt, et motivatsioon on üleval.

Siia lõppu kuluks üks hea tsitaat ladina keelest ->

Mens sana in corpore sano




2 kommentaari:

  1. nice, tubli oled :) edu ;) !

    VastaKustuta
  2. Ytleme nii et 20000 sammu pole just mängeldes tehtav.. 😬😀ma olen su jalgadega yhel nõul🏃‍♂️💨🥵😵💀👼

    VastaKustuta