Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

kolmapäev, 18. jaanuar 2012

"Mis värk on? Ma küsin, mis värk on?"

Oli vist selline lugu. Tundus sobiv sissejuhatav fraas postitusse, kuna pole blogindusega viimasel ajal tegelenud. Ma ei tea, kuidas teile tundub, aga minu arvates alles oli aastavahetus. 3 nädalat talvises Tallinnas möödub kiiresti.

Mõned aastad tagasi oli kuidagi rohkem energiat. Mäletan, sai tehtud ekspromt-tripp Slovakkiasse, üks päev ette mõeldes. Lihtsalt nädalaks ajaks kohustuste eest plehku panna, tulumaksu deklaratsiooni rahade eest. Suusatama, lumelauatama, UM-itama. Ei olnud mingisugust küsimust ka. Aga nüüd, vangutaks küll pead sellise idee peale.

Vana mees juba, 25 kukub varsti. Teeb väikse peo - olukorrad, sumistamised, võtmised. Viimane peab kindlasti olema, sest nagu ütles hiljuti Õhtulehes tuntud eesti pokkeripro/hobimuusik Tanel Padar "Ei ole alkoholi, ei ole pidu!". Amen to that!

Kaarte olen vähe mänginud. Püüan tekitada endale isu ja motivatsiooni veebruarikuu lõppu, kui plaanis on Eesti meistrivõistlused. Kavas on rahva- ja segaturniir, heads up, omaha ja main event. Kui midagi ei hiti, siis läheb kulukaks, aga elu ongi kallis. Kui parasjagu ei teeni, siis kulutad ja kui teenid, siis kulutad rohkem.

Praegu keskendun rohkem sulgpalli tagaajamisele. Eesti meistrivõistlused on prioriteet ja peale seda võistkondlik EM Hollandis. Saaks mõne medali eestikatelt ja võidu EM-ilt, oleks meeldiv.

Seniks, davaika-jamaika.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar