Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

reede, 19. oktoober 2012

Hopsti!

Hästi läheb, tänan küsimast - oleks mu vastus nendele, keda huvitab minu käekäik. Mõned nädalad tagasi rääkisin pokkerisoovist mäe nõlvadele tõusta ja tõepoolest, mõnikord sellist mõmisemist kaardijumalad kuulavad.

Mu vend üldiselt ei ela mulle kaasa, aga viimased kaks päeva on tema valvsa pilgu all õnnestunud kaks igati meeldivat esitust teha. Ei tea, tahtsin vist head muljet jätta - näidata, et tean, mida teen. Natuke võib ennast kiita ka.

Üks huvitav jaotus oli 6max turbo 8 taalasel turniiril. 2 lauda alles, folditakse vastasele SB, meil mõlemal suured stäkid, kuskil 50 bb. Hilises turbofaasis on seda küllaga. Teeb min tõste, mul BB peal QJ ristist, callin, flop 827 kaks ristit. Panustab pool potti, callin, turn risti 5, ühesõnaga meil mast kolmas nuts blind versus blind. Checkib, panustan kolmandiku potist, callib, river risti A ja vastane leadib 3/4 potti. Eks ma ägisesin, aga ma ei näe isegi väga teraste prillidega siin foldi ja avab K7 ristist. Kuigi kaotasin üle poole stäkist oli tunne, et võitsin jaotuse.

Lõpuks libistasin mõne õnnestunud flipi ja liigutusega heads upi sama vennaga ja tegime rahad pooleks. Kui sinna lisada veel üks three-way chop 3 taalase rebuyl 1000 mängijaga, siis igati produktiivsed paar päeva.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar