Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 14. mai 2019

Liikumine...kuhugi


Ma ükspäev mõtlesin ühe fenomeni peale. Nimelt liikumisele. Tundub hea paraja pikkusega sõna ja arusaadav kõik. Kuid kas on?

Minul vanasti seostas see spordi tegemisega. Siililegi selge, et kui sa enamus sporte teed, siis sa ju liigud. Ja me KõIk teeme sporti mingil määral - käimine on ka olümpiaala. 

No võibolla mitte nii palju males, kui tõstad nuppe, aga see-eest ajurakud liiguvad igale poole nagu maratonijooksjad...

Kuid samas saab liikumise all pidada silmas, et su elu läheb paremaks/kehvemaks. Valdav enamus loomulikult vastaks esimese mõttega, et mis loll dilemma see on – muidugi Ma tahan, et Mu elu liiguks paremuse suunas.

Kuid nagu me peaaegu kõik teame, et paratamatu on, et elu aeg ajalt kehvemaks läheb. Sõltub kelle jaoks, mida, eks? Paras mitme muutujaga võrrand, kus x-ideks/y-kiteks/z-dideks inimesed meie ümber, mis ilm parasjagu on ja kas krõbisevat ka taskus piisavas koguses on...ja palju muud.

Aga mu point on see, et Inimene on alati loodud liikumises olema. Kuhu suunas, kas alati õiges – võib ju loota, aga vast mitte.

Mida me saame teha, et meil kõigil kogu aeg hästi läheks? Kuldkala üles leida ja üks kolmest soovist talle kenasti serveerida...ehk.

Kuid olgem ratsionaalsed – sureme vaid korra, aga elame iga päev..

Mõelge positiivselt ;)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar