Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

reede, 23. detsember 2011

Santa Claus is coming to town!

Kas teile ei tundu, et jõulud on üks ebameeldiv, tülikas ja kulukas aeg? Ma ei räägi hetkel pere ja lähedastega laua taga istumisest ja luuletuste purssimisest. Pean silmas sellele eelnevat iga aastast, kuidas öeldagi, rituaali.

Võtame näiteks tänase päeva. Sisenen Kristiine šopingukeskusesse enda arvates marukavalalt kella kahe paiku. Sest ega ometi reede lõunast eestlane jõulupalavikus pole ning saab rahulikult ja võimalikult kiirelt vajalikud asjad soetada. Eksin rängalt. Rahvast on murdu, ostetakse kõike mis liigub ja mis ei liigu, kollase või valge hinnasildiga - enamasti long runis mitte vajalikke tooteid.

Vähemalt minul tuli küll jõuluvana tunne peale, mida olen ka pokkerilaudades kogenud. Kui callid igat lehte ja drawd, mida näed ja õhtu lõppedes oled obvious mõned buy-inid mutiauku "tõmmanud".

Üks asjaolu, millega pead pühade ajal kaubanduskeskustes arvestama, on "võõraste tuttavatega kohtumine". Jälle ebameeldivus ruudus. Näed, et sammub sinu poole üks sõbra-sõber, kellega kunagi sai õlleklaasi taga nimesid vahetatud (haruharva meeldejääv rutiin muidugi). Ja enne kui suudad mõelda ja pilgu maha suunata, näeb tema ka sind. Te mõlemad tahate seda vestlust vältida, aga nüüd on juba hilja..."Tsau! Noh, sa ka poes. Jõuludeks šoppad?" Või siis üritad, kuidagi olukorra naljaks pöörata kohatu lausega,aga ta ei taba matsu ning mõtleb, et sa ei tee nalja ning hetk läheb veel ebamugavamaks. "Kuule, aga okei, ma pean nüüd minema!" Lõpuks sain siis ainsa mõistliku sõnavõtuga hakkama. Võibolla valesüüdistus, aga mina näitan näpuga jällegi jõulude suunas, kuna tõenäosus sellel ajal kõige suurem.

Miks üldse peab olema püha, kus sind põhimõtteliselt sunnitakse kinke tegema? Nagu käsu peale nalja tegemine - sellest ei tule üldjuhul midagi head välja.

Hea, et vähemalt hapukapsast ja liha saab. Raskel ajal, asi seegi.

1 kommentaar:

  1. ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta