Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 19. detsember 2011

Sunday 10 Million

Tegin kuskil 10 satikat avg. 15$ buyiniga turbot ja sain 2 piletit. Regasin ennast 1h mängu järel sisse ja hakkasin vaatama, mis saab.
62k osalejat, auhinnafond üle 12M veidi.
7682 said raha.
6h mängu bubble, 521$ esimene rahakoht.
Bubblele eelnev mäng oli üsna standartne. Ei võtnud liigseid riske - panin, kui oli ja viskasin ära, kui ei olnud. Mõned positsioonivargused ka ikka sekka. Kordagi ei olnud 6h jooksul Allinis turniirielu peale, kuskil 30-60bb vahepeal seilasin.
Kuigi olin peale bubblet alla average kaks korda, siis ei kavatsenud any twoga gämbeldama hakata, valisin kohta oma 10bb. Ärme unustame, et mängisin esikoht-2M-turniiri.
Keskelt tõstetakse 3k/6k levelil 120k stäkiga 12k, ma bb A9s stäkk 33k, folditakse mulle, nupud sisse ja saan "distsiplineeritud" foldi.

Mõned edukad vargused ja lähme edasi.
utg, 4k/8k 88k lükkan 99-ga, keskelt callib 55k stäkiga KT-ga, kaotan, üsna halb call imo, järgmine käsi bb, callin ennast 4bb all-in 77-ga võidan AQ vastu.
Viimane käsi 5k/10k panen utg-st 60k all-in AKs ja saan calli JJ, flopist saan veel mastitõmbe, aga ülejäänud blangud ja out 3000 kandis, 729$ valurahaks.

Kokkuvõttes mängisin kindlasti "A" mängu ja jäin turniiriga rahule. Hea kogemus ja kihvt oli mängida läbi aegade suurima auhinnafondiga internetiturniiri. Suurte rahadeni oli veel pikk maa minna, aga kui ei proovi, siis ei olegi võimalus kunagi võita.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar