Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

neljapäev, 2. veebruar 2012

Veevalaja kulg draakoniaastal

Head uut...kuud. Pole kombeks niiviisi öelda, aga teeme erandi. Pean tunnistama, et ei ole olnud mahti eelnevate kuude kokkuvõtteid tegema. Prooviks siis uuel aastal tihedamini seda protseduuri viljeleda.

Igatahes, jaanuar möödus kiiresti. Trennid, võistlused, treeninglaager (treenerirollis), sünnipäev ning mõni kaarditurniir.Kõik nädalavahetused olid tegevust täis ning see on ainult meeldiv.

Esmalt tõstaks esile mu sõpra Kristo K, kes viimased korrad on mind kutsunud harrastajate laagrit koos organiseerima. Tubli ettevõtmine tema poolt. Mulle oli vaheldus meeldiva seltskonna ning tööga igati asjakohane.

Sulgpalluriroll võttis minult tavalisest rohkem aega, aga mul ei olnud midagi selle vastu. Olen kindel, et teadlikumatel nalja nabani, et "Mängel räägib siin metsikust trennitegemisest.Usume me vast." Neil on enamjaolt õigus, kuid ootame meistrivõistlused ära ja vaatame, kuidas kellelgi läks.

Kaarte mängisin vähe. Kogesin halba jooksu, kuid väikse mängukoguse juures täiesti tavaline nähtus. Ühest deep runist piisas, et kuu kenasti plussis hoida. Jällegi, täpseid numbreid ma ei hakka välja tooma, ei näe põhjust selleks. Mulle meeldib oma rahakotti privaatsena hoida. Kuigi, sharkscopes ja opr-is on üldpilt olemas. Ja lugupeetud naabrinaine Vilma, kui sa seda loed - mul ei ole probleemi ja ma ei teeni Teist väga palju rohkem.

Kuu lõpetas sünnipäev 25 yours truly korralduses. Jäin väga rahule, tervitaks veel kord kõiki osalejaid ja eriti vendasid, kes aitasid ürituse läbi viia. Minu pidu lõppes järgmise päeva õhtul kell 11, ütlen kohe ära, ei ole kerge 24h järjest jooki ning olukordi teha. Mis seal ikka, näeme 25 aasta pärast või siis järgmine vaba nädalavahetus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar