Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 28. veebruar 2012

Segapaar, pokkeri moodi

Selle aasta esimeseks Meistrivõistluste turniiriks segapaar. 30 minutilised levelid, algstäkk 7500, pärast iga levelit mängijate vahetus ja huvitavaks tegi turniiri asjaolu, et kui paar tõmbas kohakaardiks paarisarvu, alustas mees, kui paaritu, alustas naine. Ühesõnaga tõeliselt segaseks tehti olukord.

Enne mängu lugesime Kaisaga üksteisele strateegia ette, et ala esimestel levelitel ei mölla ja mängime ainult häid käsi. Paraku ei näinud ma ette oma "rummituju", mis -olgem ausad- sumistab siiamaani mu otsuseid. Väike spoiler, turniir ei kestnud väga kaua.

Lauas istusid meiega Leiboldid, Aasmaa, Kõiv, Palover, Hedy (partnereid ei tea). Igatahes, alustas Kaisa. Istus 30 minutit distsiplineeritult ära, vaatas 2 korda floppi ja foldis. Mõtlesin isegi sama mentaliteediga minna, kuid kurat nii kui maha istusin, tunne muutus. Esimene käsi, eest üks naine avab 50/100 blinds 200, ma call 57 ristidega, tagant kaks naist callivad. Flop Q68 üks risti, checkitakse minuni, panen 400, Hedy callib, turn risti 3. Ilmselgelt ta ei foldi midagi, aeg pihta saada ja valuet genereerida. Checkin, ta küsib 700, ma kiire call, mõttes oma 15 outi paludes, river 6 ning check-check, ta võtab panga AQ-ga. Okei, pole hullu, 1500 läind, lähme edasi. Samal levelil, Kõiv avab utg 250, üks preili callib cutoffilt, ma buttonil K9s, mis üsna ebaoluline. Mõtlen, aeg üks pank maha võtta - miinuses ju - panen kiirelt 850, Hedy sb tank-mode ja foldib kirudes pocket kümned, aeg Kõivul kiruda - mainib küll, et ma teen muuvi - aga foldib KQ ja preili foldib.

Tegelikult 10-15 kätt jõuadki levelis mängida, seetõttu iga võidetud pank väärtuslik. Vahetus, Kaisa pulti ja vaatab paari käega floppi ja check fold mode. Arusaadav ka, alguses nii peabki. Uuesti vahetus ja blindide tõus 100/200 ante 25, meil stäkk 5k. Saan 99 utg...raske käsi, sellise stäkiga mängimiseks... Okei, mis seal ikka, raise sisse 450, saan utg+1 Hedylt reraise 900. Terve laud foldib kiiruse peale. Nojaa, mis ma tegema peaksin? Probleem selles, et kui ta raiseb tugevamalt ala 1200-1300, siis oleks mõistlik foldida. Isegi antud juhul, ma ilmselgelt 90% juhtudel set-minen tema range vastu, AGA see on ju ainult 450 juurde ja ÄKKI tal on AK. Rumm-coolane-Ants otsustas callida OOP oma keskmise paariga. Flop K93 kaks potit. Check-callin ta 1100, turn kena risti 2, checkin, paneb mu pmst all-in, ma kiirelt nupsikud sisse ja hei-hopsti, muidugi on tal pocket KK. Kui reaalne see on? Me oleme mänginud max 30 kätt ja saan sellise setup käe, mida ma netis iga päev mängides, heal juhul kord kuus kohtan. Mis seal ikka, NH ja ootan variatsiooni vastust järgnevatel turniiridel.

Sorry, Kaisa, järgmine aasta jälle ehk ja võibolla saame 2h margi ületatud.

1 kommentaar:

  1. Krdi vaal....ma värisen mohhitodest siiamaani pargi lounges...lol. Sick cooler obv.

    VastaKustuta