Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

neljapäev, 8. märts 2012

Omaha

90 mängijat, 150 eurot sisseost, 2x5000 punkti.

Esimeses lauas mõned tuttavad näod ja härra Lauri Meidla, kellega mängisin kaks 10k panka. Kohe peale rebuy perioodi lõppu saan keskelt mingid rääbiskuningad ja Meidla avab 100/200 levelil min tõstega utg-st ja üks mängija callib järgi. Olles näinud ning kuulnud stiilinäiteid Meidla mängust, siis sellest rangest olen arvatavasti ees, panen poti, Meidla lükkab 5k keskele ja muidugi nüüd on tal ässad. Siis hakkab see tüüp, kes samuti mängus oli ja maha pani, seletama, et "plää, oleks neliku saanud, pidid sa ikka pot panema nende kuningatega..oleks lihtsalt callinud, siis oleksin suure panga võitnud." Soovitan sul järgmine kord raha sisse panna, kui tahad suurt panka võita. Teiseks, tüüta kedagi, kes ei kaotanud JUST suurt panka. Ebareaalne.

Läheb mõni käsi mööda, kui üks vaikne mängija avab eest 600, lihtsalt callin AKQ8 ühe mastiga, kaks calli veel järgi ning hr. Meidla BB peal teeb väikest teatrit ja paneb 3600, algne tõstja foldib ja mul otsus. Noh, mis otsus tegelikult? Ilmselgelt Meidla vastu panen nupud 6k sisse iga päev ja 2 korda pühapäeval, teised foldivad, ta vangutab pead ja avab K962 kaks masti. Flop AT6 kaks minu masti, millega olen 85% eduseisus, kuid ometi tõmbab ta 2 väikest paari välja ja konež multifilm. Meidla surub viisakalt kätt ja ütleb "sorry".

Võibolla mängin homset tiimiturniiri, lisaks rahvakale. Õnneks homsega saavad need Eestikad läbi, ei pea enam raha kaotama...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar