Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

neljapäev, 1. märts 2012

Heads up

64 osalejat, 150 euri sisseost, 8 (3 võitu) said raha.

Suur osa Eesti mängijate koorekihist oli esindatud. Esimeses ringi vastane oli mulle siiski tundmatu. Võtsin nagu teisipäevalgi endale topelt rummkoola kõrvale ja hakkasin vaatama, mis saab.

Stäkk 5000, blindid tõusid 15 min ja esimene level 25/50. Mainiks veel kord ära, et ei mängi väga heads upi, aga kui su vastane esimesest 5 käest buttonil 4 foldib ja ühe limbib, siis seda ma tean, et võiduvõimalus on.
Väiksed raised ja contbetid tekitasid eduseisu ja 50/100 levelil sai tal kannatus otsa. Ta buttonilt 250, ma vastu 650 TT-ga, call. Flop 843 kõik ärtud, mul polnud ärtut. Betin välja 800 ja ta kiirelt nupud sisse 3,5k. Callin rahulikult maha ja mu käsi peab tema A8 vastu, ilma ärtuta.

Tuju hea, esimene võit olemas, jätkame samas tempos ja uus jook. Järgmises ringis tuli mulle vastu tuttava näoga noor netigrinder, arvatavasti. Ta oli alistanud Maidla nii, et võis oodata teistsugust mängu.
Tahtsin alguses kontrolli võtta ja 4 bettisin teda A3-ga, mida ma üldjuhul alguses ei tee. Seekord töötas. Olin umbes samasuguses eduseisus nagu eelnevas matšis, kui 50/100 levelil ta avab oma standard min tõstega, ma 3betin K6 ristidega 600 peale, callib. Flop T22, kaks ristit. Nii, tal stäkk 3,5k, pot 1200, kuidas mängida. Sellisel laual otsustasin väikselt panustada, 525, ta natuke klõbistab chippidega ja raise 1350 peale. Üldiselt tundus mulle, et kas tal paar alla kümne, või siis tõesti kümnele pihtas. Väike fold equity tundus mulle piisav, et nupud lükata. Ta siis krimpsutas nägu mõned sekundid ja callis ning avas kõige hullema käe minu vastu A8 ristidega. Umbes 18% olen ja ei tulnud.
Siiski jäi mulle 1600 nuppu. Läheb mõni käsi mööda, samal levelil ta buttonilt min raise, mul J9 üks ruutu, callin. Flop QJ9 kaks ruutut, checkraisen ta 200 beti 600 peale, saame kenasti sisse. Küsib, kas mul rida, nojaa, siis sain aru, et jama lugu, avab QJ. Imet ei tule.

Väike võimalus on, et kunagi eestikatel rahadesse tulen. Seni koos eelmise aastaga live omadelt 0/5. Mõnikord tuleb imidži suhtes natuke ette ära anda, et siis hiljem vilju noppida. Vist?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar