Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

pühapäev, 16. märts 2014

Antsmängeldes

Kuskil pokkerifoorumis oli link mu blogile. Oot, ma vist ise panin selle sinna. Igatahes seal paar tüüpi võtsid jutuks - ei tea vb austusest, vb leveli või sarkasmiga - ja kutsusid mind naistemeheks. Tähendab, teeme ühe asja selgeks - seda ma kindlasti ei ole. Kuigi ma päris täpselt ei tea, milline üks "naistemees" välja näeb või kuidas ta käitub? Too, kes sebib palju numbreid ja üldse palju naisi ehk?! Teeb palju komplimente ja lööb külge? Ka võimalik... Või lihtsalt mees, kes peab mimme luuaga eemal hoidma? Ebaselge.

Igatahes kordan veel, ma pole selline mees. Võibolla mu juttudest kumab osade jaoks seda, et ma siin räägin tihti õhtutest naistega, korvi saamisest ja ma ei tea millest veel. Teen seda puhtalt enda ja ka lugejate meelelahutamiseks. Olen 27 ja vallaline, arvan, et võib. Küll aga need lood pole välja mõeldud, vb mõni pisifakt nõks ala või üleräägitud, aga põhimõtteliselt true story´d. Elust enesest nii öelda.

Ma ei pea enda elu meeletult huvitavaks, kuigi tõden, et hetkel tunnen ennast väga hästi ja olen rahul, kuidas kulgen. Kui ma alustasin selle blogiga, siis rääkisin pokkerist. Mingist mõttetust kaardimängust, mis ei puuduta ju tegelikult üldse tähtsaid eluasju, välja arvatud raha "teenimine". Samuti ei pea ma oluliseks rääkida, millise mütsi ma poest ostsin või mis kastet lõunal kartulite peale panin. Peate leppima mu lugudega, mis puudutavad naisi, pidusid või muid erinevaid situatsioone.

Kusjuures ma kahetsen viimasel ajal öeldut ja käitutut väga vähe. Mõtlen minimaalselt, mida arvavad inimesed, kes mulle korda ei lähe. Jällegi head uued lähenemised minu arvates. Ma ei pane pahaks, et paljud mu tuttavad peavad mind kõrghariduseta lolliks sportlaseks, kes teeb miinimumpalga eest treeneri(kehalise kasvataja)tööd. Või et mul pole autot ega autojuhilube. Ma isegi naudin seda, kui inimestel puudub usk minusse, sest siis on mul võimalus neile näidata, et nad eksisid!

Isegi need minieesmärgid, mis ma hiljuti endale võtsin. Mul on tõsine plaan neid vähemalt 6 kuud järgida, kindlasti mitte 100%-liselt, aga võimalikult hästi! Ma ei karda põruda ega kaotada. Täpselt nagu sulgpalliväljakul, võitlen iga punkti, geimi ja mängu lõpuni!

See on kuskil 10 aastat vana passipilt, ühtlasi esimene google otsingu pilt. Peab vist ikkagi luua ostma...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar