Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

pühapäev, 23. märts 2014

Eesmärkide täitmised ja uued väljakutsed

Kaks varianti, kas panin äratuse 6ks või läks pidu pikale. Tegelikult pole väga huvitav seda õiget vastust teada. Selline paras 2,5 uudishimumeetril.

Unustasin ära, et pidin esimese eesmärgi kuu kokkuvõtte tegema. Olgu ette öeldud, et midagi jahmatavat ei tule ka siit tabelist.

1. Magamisrutiini olen stabiilselt hoidnud, paari erandiga. Võib rahule jääda.

2. Eranditult iga päev hommikust söönud. Väga rahul sellega. Millegipärast maitseb praetud muna ja peekon kõige rohkem. Ma ikka oskan põnevaid fakte välja tuua.

3. Trenni olen iga nädal vähemalt 3 korda teinud. Kusjuures järgmisest kuust võiks lisada 2 korda nädalas vähemalt 30 minutilise jalutuskäigu. Kevad kenasti kohal, loodetavasti jäädavalt, tundub värskendava plaanina. Saab näiteks Eesti poliitikast või lõunasöögist mõelda.

4. Alkoholist olen eemal hoidnud. Kõige lähemal olin ühe šampusesõõmuga, aga no seal oli ebaviisakas mitte võtta. Annan endale andeks. Hea tunne see endale andestamine, proovige järgi! Kuigi alkoholivaba õlu võib viimase ajaga teha meeletu tõusu, hoiatan et isegi Meeste TOP20-sse (kui tagumised poisid vaeva ei näe või ei helista).

5. Pizzad on ahvatlema hakanud, burgerid veel mitte. Aga esimestega on hea lihtne, täpselt nagu naistega, kes näevad ilusad välja, kuid ainult maitsevad hästi - tuleb raskesti kättesaadavat mängida. Ma ei ole kindel, kas seda viimast võrdlust oli mõistlik internetis avalikustada, aga ei viitsi enam BACKSPACE kasutama hakata.

6. Vesi maitseb paremini kui mistahes vein, mida proovinud olen. Ülihea, eriti need mineraalidega, õigel temperatuuril ja sidruniga. Korra huvi pärast andsin ahvatlusele järele ühe liitrise "Mojito" maitselise limonaadiga, aga see oli reeglites lubatud ja ei olnud tegelikult üldse väärt antud järeleandmist. Panen reketikeeltele ka vist H2O sponsorlogo. Tasuta!

7. Kogu kulude eelarve oli tsirka 400 eurot. Kindlasti on võimalik veel peenemalt hakkama saada, aga mõistlikum oleks lihtsalt rohkem teenida. Keegi oskab nõu anda, kuidas see "rohkem teenimine" praktikasse rakendada?

Lisan lõppu veel 3 uut eesmärki järgmiseks kuuks ning püüan ka samal ajal eelnevaid täita.

8. Ei mängi ühtegi kätt ega minutit pokkerit kusagil. Mitte et ma seda vahepeal teinud oleks, aga nüüd ametlikult.

9. Kino/teater/kohvik/jalutuskäik/sport ühe neiuga, kellega varem ma neid tegevusi teinud pole. (Lõpuks ometi midagi intrigeerivat!)

10. Käin istumisel/peol vana tuttavaga, kellega pole viimane aasta käinud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar