Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 9. aprill 2019

KrooniVisioon

Vaatasin mõni aeg tagasi peaaegu täies pikkuses Eesti Laulu. Korralik šou oli tehtud - täitsa okei. Intervjuud - meeldis, et Ott Sepp oli algvoorudes, kuid finaaliks toodi raudvara Karl-Erik Taukar platsi, kes tegelikult on hea saatejuht.

Mis puudutab laule, siis mulle eriti ei meeldinud ükski neist algul. Viimane Eesti Laulu, mis väga meeldis oli Põhja-Tallinn ja Jaagup Kreem eiolemulolla. Seda kuulasin paar aastat tagasi korralikult ribadeks - siiamaani kopp ees.

Mis puudutab tänavuse aasta eurovisooni, siis Storm lugu - kõik alguses kiitsid, et favoriit. Minus ei tekitanud emotsiooni. Aga siis üks laps trennis ütles, et talle meeldib see lugu väga ja siis kuulasin paar korda uuesti - polnudki nii hull.

Küll aga ma olen mures, et kui Stig Rästa kirjutas loo, siis miks ta palkas rootslase laulma seda. Me eestlased peaksime ju ainult endi pärast muretsema. Mis siis saab, kui lool peaks hästi minema, siis põhimõtteliselt muu maailm arvab, et Rootsi võitis. Ja pealegi palju raha selle eest Eesti Riigile saab? Oot, tegelikult mingi protsent vast ikka tuleb - Stig ju varem käinud Eurokal, vanade tutvuste eest ikka.

Ja pealegi Rootsis ju kroon kursil, siis saab ju isegi rohkem raha - või noh vähemalt tundub suurem summa.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar