Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 8. aprill 2019

Tinder-Kinder-Date-Otsingu-Äpp

Mul tuli meelde üks lugu Tinderi äppist, kui ma viimane kord seda kasutasin 2018. aasta suvel.

Updatesin just hiljuti oma profiilipilte, kuna tõepoolest mu pildid olid ikka ajast ja arust Retromaigulised, no 10 aastat vähemalt vanad, kui ma ikka kerge jala ja sissetõmmatud kõhuga sporti tegin.

Olin just kuulnud vennalt, et too oli korvi saanud, kui said Tinderi datega kokku, kuna silmast silma kohtumisel saadi aru, et "daami" on sujuvalt "petetud". Mees ei olegi ilusalongi püsiklient.

Niisiis, mõtlesin, et on aeg neiu otsimine käsile võtta. Julge peale hakkamine on ju pool võitu! Et pool tüdrukut ma äkki hea õnne korral saaks. Raskel ajal - asi seegi.

Mulle oli soovitatud, et pane tuunitud pildid - käi Armani pintsakupoes ülikondasid proovimas ja siis tee üks "casual" selfie. Okei, nii kaugele ma ei läinud, aga proovisin tsipa rohkem pingutatud pilte panna, kui mu Retrogalerii.

Vahi, kus hakkas Matche tulema. Nagu Osturalli Kaubamajas! Üks asi on see Matchi saamine, see umbes nagu tänaval Tsau ütlemine. Teine asi on, mis su järgmine samm on?

Variant 1 - Vaatad hoolikamalt pilti, krt tahaks ilusamat

Variant 2 - Hea küll, ma tulen neiule vastu. Aga ta jääb mulle teene võlgu :) Ühekordse kupongi näol

Variant 3 - Hakkad kaugemalt vestlust arendama, et mis meeldib teha ja kus kandis elad - bla bla bla. See oli minu põhimoove. Seal oli õnnestumisprotsent 100%, kui lugeda õnnestumiseks, et mingi päev võiks kokku saada ja neiu selle peale - vaatab, mul praegu megakiire tööl ja muidu.

Variant 4 - mida proovisin Tinderi kokku umbes 10 päevase kasutamise ajal, oli nii, et:

"Tsau. Kas tohib Sinuga aus olla? Ma ei viitsi chatis small-talki teha. Saame homme Raekoja platsis kokku kell 18 ja siis otsustame esimese tunni jooksul, kas pinnas on soodne :)

Neiu oli kohe nõus, aga kui päev kätte jõudis, otsustasin varem kohale minna, nii umbes tund aega, kuna närv oli sees. Jõudsin just 17 Raekoja platsi, kui sain sõnumi Tinderi chatti, et "ma ei saa täna".

Vastasin koheselt: "Okei, aga teeme siis homme või mõni muu päev sama aeg sama koht. Kas tahad ikka üldse kokku saada?"

Tüdruk vastas, et ta annab mulle teada, kui ta kokku tahab saada.

Ära arvasite, 9 kuud hiljem on mul Tinder ikka telefonis sees ja ootan messengeri ühte sõna: Kas Jah või Ei.

Kuigi tean paljusid, kes on leidnud endale paarilise Tinderist ja on tekkinud toredad pered. Piltide järgi FBs ja Instagramis.

Lõppkokkuvõttes - Kunagi ei tea, mis on hea, sest kui teaks, siis poleks ju üldse põnev :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar