Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 7. november 2023

Antspire

Jouks!

Mis muusika Teile meeldib?

Miks ma küsin, siis minult on seda palju küsitud, noh elu jooksul.

Muusikaga on minu arvates imelik lugu - ma ei tea kedagi, kellele mingit sorti muusika meeltmööda õigel hetkel ei oleks (v.a vb kurttummad, tunnen kaasa).

Muusika on kunst ja õiget vastust sellele ei ole, mis mulle meeldib. Sõltub hetkest ja olukorrast.

Lapsena kartsin koolis tunnistada, et Britney Spearsi ja Backstreet Boysi salakapifänn olin. 

Noorte eas avastasin enda jaoks Eminemi ja Linkin Parki.

Täiskasvanu eas olen ja siiamaani avardan oma silma/kuulmisringi iga ajastu kohta. Hitid olid põhjusega hitid - vahet pole, mis aastal või kuul lugu ilmus.

Nüüd, kus on Youtube - minu arvates inimese lähim leiutis "ajamasinale" - saad praktiliselt igat lugu, mis pähe tuleb kuulata (ka videoga).

Ütlen ausalt - see insipireerib mind!

Alljärgnevalt loetlen oma praeguse aja lemmikbändid/ansamblid/žanrid - top 10 (mitte paremuse järjestikuses) on piisav, muidu läheb paljuks :)

1. Two Steps From Hell

2. Eminem

3. Eurovisiooni lood

4. Eesti hitid

5. Popp

6. Meeletud 90ndad

7. Kuldsed 80ndad

8. Filmi/sarjatunnuslood

9. 60ndad ja 70ndad

10. Elvis Presley



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar