Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 3. juuni 2024

Mai I interrupt?!

 Hallo, kosmos ..

Kuidas siinsel blogil läheb?

Mitte eriti tegusalt, viimane postitus potsatas interneedusesse novembris.

Teeksin kiire update mu ühest lemmikkuust - ära arvasite - Maist!

Alateadlikult ennustasin oma p****tunde järgi, et mai oleks paras aeg töölt endale kolmeks nädalaks puhkus võtta.. Viimaste aastate kogemus ütleb, et just siis on Eestis suvised ilmad ja võib ennast vabana tunda - või noh ma muidu ka vaba preilid/neiud/daamid ;) - aga igatahes, teeksin lühida kokkuvõte, mis onu Antsu elus toimunud on. Endal ka tore meenutada.


Teen seda lühidalt, piltide/kommentaari stiilis, mu meelisala - sulgpallile pühendades. Kiire pool geimi, 11 pilti/punkti ja let´s go!


Ühel noorel sulgpalluril oli kihvti tsitaadiga särk.
Valmistasin esimest korda sibulasuppi prantsuse moodi.
Andsin "respekti" legendist eesti kirjanikule.
Hommikusöök mängleva kergusega.
Palava ilma puhul tuli appi eskimo isiklikult.
Miljoni sendi vaade, siinsamas Tallinnas.
Aim high ehk unista suurelt.
Ärme unusta oma hobisid ja püsime pidevas liikumises.
"Maadeldes oma deemonitega" Pirita rannas?
Kutsuti selfit tegema.
Teeme malet või sulgpalli?! Everything is possible ...


Trennis näeb või ka muidu, kui trehvab.

Peace!

Lugupidamisega,

A. M

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar