Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

reede, 4. november 2011

Pokerstars Live vol 1

Olgu, räägime turniirist nagu lubatud. Võistluseelne soojendus nägi ette väikest treeningut kergejõustikuhallis, mis mõjus kosutavalt. Kuigi peab mainima, et hea tervise juures ma ei olnud, sest olin saanud haiguse nädala alguses ja hetkel põen seda. Midagi hullu ei ole, aga ikkagi ebameeldiv faktor mängimisel juures.

Turniiri alustasin 4! tee-jägermeister dringiga, sest olin just lõunal Õhtulehe spordirubriigist lugenud, legendaarse eesti tennisemängija Toomas Leiuse tsitaati - "On rumal variant, aga täiesti olemas - paned 50 grammi enne mängu sisse ja pinget pole!". Retseptist veidi üle, aga tõmbas vere käima.

Esimestel levelitel suurt midagi ei toimunud. 30k stäkk andis küll ruumi manööverdamiseks, aga tegelikult polnud vahet, kas oled 50k või 20k peal. Blindid tõusid jube mõnusas tempos ja esimest olulist kätt ei pidanud kaua ootama.

Mul 45k blindid 500/1000, avan eest 55-ga, saan calli keskelt ja sb-lt, bb snap All-in 16k, aga read oli, et ta üpris laia rangega paneb (oli just suure panga kaotanud). Küsin stäkki suurust, samal ajal vaatan, mida teised callijad teevad, ühel juba käsi muckis ja teine samasuguse ilmega...selge, isoleerin ja vastas A8, 40k pot, aga kaotan selle, oleks norm stäki saanud. No biggie. Lähme edasi, callin ühe noore agronoomi keskmise posi tõstet JJ-ga 12bb-ga(mitte mu standard move, aga tol hetkel tundus hea koht), Cashi-Rain 3bet buttonilt, ma hõõrun käsi kokku, nagu Hellmuth "my trapped work", algne raiseja foldib, nupud sisse, Rainil samuti hea käsi AQs, aga jackid peavad, duubel 60k peale.

Aega läheb edasi, lauas palju tuttavaid nägusid ei olnud, kui tuleb Kaarel V, temaga mängime levelil 2,5k/5k olulise poti, kus ma 50k stäkiga min raisen keskelt, ta lükkab 55k, ma snap KK-ga ja peab tema 77 vastu. Standard. Loen stäki üle, soliidne 100k, 20bb, saab veidikenegi pokkerit mängida. Hui! Toodi lauda põder(suomimies), kes iga otsus venitas, kuidas sai, tegi teatrit ja muud jama. Algul mõtlesin, et ta laksu all ja sõimasin ning callisin kella kogu aeg, Mida aeg edasi, sain aru, et tegu hälvega inimesega, eks käitusin päris nõmedalt, aga mis seal ikka. Ei oska neid somme nii hästi lugeda.

Just tema vastu tuli üks võtmekäsi. Blindid 3k/6k, mul 100k ja hilises pos AK, eest üks vene tüüp limbib, ma raisen 20k ja buttonil siis see somm , hakkab küsima palju järgi, jube teater läks jälle lahti. Kõrval kaks noort kutti omavahel arutasid, et raudselt AA, et niimoodi käitub, aga pagan, mina ei jälginud üldse. Olin armunud AK-see ning kui ta sujuva 50k tõstis, ei osanud mina turbo turniiril 15 bb AK reraise peale maha panna.ALL-IN! Ja ahhoi, showdown, bullets! Ta stäkk 94k, mul jääb alles 6k ehk 1bb. Turniir läbi? Ei! To be continuned.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar