Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

reede, 4. november 2011

Pokerstars Live vol 2

Kohe järgmine käsi saan AJ, easy shove, sb isoleerib Q9-ga, duubel 20k peale, ootan kuni blindid minuni jõuavad ja utg-st shoven praktiliselt iga kahega. Saangi päris hea A5, nupud, tagant suur stäkk isoleerib AK-ga, kõrval kutt ütleb ma foldisin 5...ebaoluline...flashback algkooli - "Tubli, Mängel. 5! Istu tagasi toolile!" Siis pushin buttonilt kohe 66-ga, bb soomlane callib jälle, A5-ga, 5 küll floppi, kuid duubel ja hops 10 minutiga tagasi 100k peal. Skillaments!

Vaikselt foldin edasi, blindid sõid ikka jube hästi. Noor agronoom tõstab hilisest posist, mul sb QJs, ilma foldimisruumita All-in, tal Q9, flop 986 kaks minu masti. Kuigi olen taga, tundsin, et tahab tulla, turn K, kuulge liiga palju oute ning river J, põmm stäkk 180k peal, umbes average.

Edasi oli periood, kus sain palju marginaalseid käsi, millega lükata, kuid iga kord foldisin, näiteks 93o sb, K7 keskelt, kui folditi minuni ja raha bubbles, A5 buttoni raise vastu, ilma foldimisruumita. Oli võimalus teistmoodi mängida, aga seekord tunne ütles niimoodi. Foldides stäkk kahaneb ikka jube mõnusalt, eriti live 15 min lvl hüperturbol. Saingi rahadesse, average stäkk oli 10bb, mul oli 3,5. Ühe hea lükke tegin, kui utg-st panin jälle nupud sisse 89s 3,5 bb ja sain foldid tervelt laualt! How sweet is that. Ma ei tea, kuidas BB seal foldis. Igatahes, saabus ka otsustav käsi, blindid 20k/40k folditi minuni buttonil, panin 44-ga kõik 120k mängu, BB leiab AK ja kaotan.

Oleks-poleks, tegelikult jäin mänguga üldjoontes rahule, 107st mängijast 9. koht, min cash -220 eurot- on ka cash. Homsel Triobetil ei mängi, lähen pittu parem, las teised grindivad vahelduseks.

2 kommentaari:

  1. krt...antsulajev, mix suuri rahasid koju ei toonud?

    VastaKustuta
  2. Antsulajev, ei oska veel nii suuri rahasid koju tuua.. aga kõik on kontrolli all, mängin raskesti võidetavat.

    VastaKustuta