Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

kolmapäev, 2. november 2011

Operatsioon Vaalküür

Neljapäeval on tulekul igakuune Pokerstars Live. Võimaluse korral olen püüdnud sinna jõuda. 70 euri sisseost, mängijaid 70-100, parajalt tummine auhinnafond, lahe 30k algstäkk, aga see-eest kiired 15 min levelid.

Vaatasin päeval, et juba 25 mängijat kirjas ning otsustasin üks päev ette ära osta, sest oli nii kui nii plaanis linnas poodides mütata ning kinos käia, nagu härradele kohane.
Jõuan kassiiri juurde ja tuleb välja, et üks päev varem satikas turniirile 16 eurone. Mõtlen endamisi, teeks kerge skautingu enne main eventi, kes ja kuidas mängivad sellist objekti.

Istun lauda maha, saan kohe aru, et callisin ennast riveril bustosse. Iga käsi kestab 5 minutit, vaikselt limbitakse 6esi floppi vaatama, check-call-check-call-check-fold on nupud, mida kasutatakse. Kõik istuvad vaikselt ja suu tehakse lahti ainult jagamise ajal. Tuimus kuubis, kui nii võib öelda. Arutatakse, mis kellelgi oli. "Oleks oma nelja paariga võitnud", "Mul oli 8T suited, aga kaks all-ini ees, ei callinud", "Paningi su AK-ga peale, kui all-ini 66-ga callisin" Käe ajal hoitakse peast kinni või raputatakse ja pärast öeldakse, "Kurat, oleks rea saanud". Päriselt?! Cool story, bro.. Kes veidi mu blogiga kursis on, siis ma ei salli taolist lauda.

Paar kätt ka, mis silma jäid. Eest tuleb raise, bb callib, flop K86 rainbow, bb betib 650-sse potti 1k, regular nupud sisse 3k, call. Rex KK, bb AK, blank blank. Regular särab nagu jõulupuu, pagan-mängisin-ikka-üli-hästi-selle-käe ilmega.
Limbitud pot, 6esi vaadati floppi 25/50 levelil. Riveriks on laual J79K8, pot 800, üks vana paneb 800 ja teine ägiseb minut aega (vahepeal konsulteerib ühe teise mängijaga, huvitav millega ta paneb), lõpuks ütleb, et "Sa blufid, aga ma panen K-ga kickerita maha". Siis teeb suured silmad, kui QT talle näidatakse.

Ise pidasin kuskil 50 minutit vastu, sest lihtsalt ei jaksanud olla. Tõusin püsti, kiirelt 10 minutiga rullis kulud ja piletiraha oskustega tagasi ning tulin tulema. Oleneb, kuidas homme läheb, teen ka main evendist kerge kokkuvõtte.

playmoneypro lõpetab

1 kommentaar:

  1. need satikad on veic unrealTARDED....jap :D.
    Soovin slle turnal edu, too pähklid ja kullakangid koju!

    VastaKustuta