Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 25. juuni 2024

Jagatud “saladus”

 


Kunagi tegi semipopulaarne artist Ricky Martin ühe muusikalise teose “Private Emotion” - naisartist hetkel ei meenu.

Mis pani mu mõtlema, kui privaatselt me emotsioone peaks võtma/andma/jagama?

Palju sõltub , kellega seltskonnas olete, kui hästi tunnete, et teie jutul nii öelda “langevari” seljas oleks ja ta pehmelt maanduks.

Minu arvates on see väga hall ala ja suhteline:

A) mõni on vaoshoitud, ei räägi tunnetest

B) yks grupp inimesi avaneb ainult väga lähedastele

C) osad avanevad kohe suhte alguses- põhjuseks, kaia ikka kassi ja hiirt mängida? Tervitused kuldhitile “It’s business time” Flight of the Concordsidelt :)

D) viimane ekstreemne variant on fruktid nagu BSH, siinsamas väikeses “sauna ja faunariigis” nagu Eesti :)


Yhesõnaga õiget ja valet vastust ning käitumist ei tundu esmapilgul terendamas - vähemalt teadlased, matemaatikud, fyysikud leiutanud pole.

Tuleb vist oma pokerface mehelikult ette manada ja mitte liialt bluffida - oodata head kätt/hetke ja edasi kasvõi raiseda/reisida Kuule..

Kas ma räägin pokkeri või elumängust?

Whatever ja who knows…

Lõppude lõpuks, Rooma ei ehitatud ühe päevaga ja kõik teed viivad Rooma, välja arvatud ralliteed - need viivad/viisid hetkel Poola.

Life is a garden,

Dig it!

A.M




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar