Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 18. juuni 2024

Mägraonu arutlemas

“Alati ikka peale tööd, koju ei läe, ei risti ette löö - aeg alles algab ju”

Kas kellelegi tulevad need read ühest tuntud rokilaulust meelde?

Mulle täna tulid.

Eesti rokkari 20. aastatagune hitt oli “eksinud” mu kolossaalsesse muusikalisti.

Peab meeldima - mõnikord pole õnneks palju vaja..

Mis pani mu mõtlema väljendi “õnneks pole palju vaja” peale. Õnn on ju sama abstraktne mõiste/sõna, kui näiteks - ma ei tea - armastus.

Ometi eestlased kasutavad sõna “armastus” maruharva vestlustes, kõnekäändudes, kirjapildis.. Mis on tegelikult hea, in my honest opinion :)

Kreeklastel on omakorda “armastusele” vähemalt kolm tõlgendust/suunda.

Armastus sõbra vastu.

Armastus jumala vastu.

Armastus elupartneri vastu.

Tegelikult üks on veel - las see jääda uudishimulikele blogilugejatele avastamiseks..

Eile õhtul taevas müristas ja välgutas, mis panigi mu soontes “elektri” liikuma ja haarasin oma “boldi”/pastaka järele.

Lõpetuseks küsimus laiale ringile - millal viimati oma perekonnaliikmele traati tõmbasite/helistasite?

Väike kõne teeb suurt vahet - pisut üllatab meeldivalt.

Fun opinion - Paul Mauriati arvates on armastus sinine.

Kuulake ja Te ei kahetse!



1 kommentaar:

  1. Armastus iseenda vastu - seda ei tohi kunagi ära unustada 🙂

    VastaKustuta