Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

kolmapäev, 12. oktoober 2011

Beat it

Olgu selleks "halba rütmi" keerutav DJ Ryan Angelos või AQ-ga A9-le kaotanud Olympicu regular. Üks on selge, ma ei taha seda lugu kuulda.
Muidugi on raske, kui oled kannatlikult oodanud ära lehe ja mängid perfektselt oma 5bb ja üks eesel ikka otsustab A9-ga su ära callida, aga koputa lauale ja oota järgmist turniiri. Kuigi kas 3 või 2 oudine kvalifitseerub bad beadiks sõltub juba mängijast. Mõni võtab ülepaariga mastitõmbele kaotamist sellisena, mõni murdub alles maksimum majaga neliku vastu. Tunnistan isegi, et väga tiltis ja pettunud olekus otsin lohutust mõnes bb-loos, aga üldiselt proovin seda vältida. Kui tõesti kukud 7h kestnud turniiril enne finaallauda, teise suurestäki vastu top full house versus nelik, siis minu arvates on sul õigus seda lugu rääkida.

Paar asja, mis mind viimasel ajal häirima on hakanud - just lives mängides - on käe ajal arutamine, mis parasjagu mängijatel käes on. Veel mõttetum tegevus on pärast käe lõppu kui kaks mängijat on all-inis, teavitada kõiki, et ma oleks võitnud oma 83-ga. No one cares, tõsiselt. Saan aru, kui tõesti on piiripeal olukord, kus foldisid mõne marginaalse käe, siis sellest infost ma olen küll huvitatud, aga see on ka kõik. Jah tõesti, laua taga väga tihti pole milleski rääkida, kuid üritaks neid aspekte vältida.

Ja nüüd kõigile lugejatele freeroll. Kõik, kes mind kuulevad neid tegevusi tegemas selle aasta lõpuni, saavad 1 euro puhtana käten.

1 kommentaar:

  1. Su kriitiline meel on meeldiv üllatus ja endalegi ootamatlult lugesin su kõik postitused põhjalikkusega läbi. Jään järgmisi sissekandeid ootama! Nagu ütleks üks meie ammune ühine tuttav: Hea Töö!

    VastaKustuta