Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 10. oktoober 2011

Tudengipealinn

Otsustasin võtta väikestviisi aeg-maha reisi Tartu, kus plaanis oli sulgpallifestival "Paarissuled" ja võimaluse korral ka cash olympicus.
Lendasin varakult aklimatiseeruma nagu tippsportlastele kohane. Neljapäeval nägi treeningplaan ette vormikõverat, mis kulmineerus klubis Illusioon. Ei olnud kõige teravam pliiats, et täpsemaid sündmusi sealt kajastada, pidu nagu pidu ikka. Küll mäletan oma annetusi hiljem kasiinos, väga kaua seal ei viibinud, aga mõned eurod läksid, kuid 2 õlut sain tasuta, nii et põhimõtteliselt nullis.
Reede tegin mõned trennid, need mõjuvad värskendavalt, kuigi tegelikkuses väga mõistlik pärast õhtuseid olukordi järgmine päev saali rassima minna vist ei ole. See selleks. Õhtul oli jalgpall, ütlen ausalt, midagi head ei lootnud. Samas, viimane 4:1 võit kohapeal olles oli kihvt kogemus. Betid kaotasin, aga ebaoluline. Mängujärgset adrennaliini pidi linnas veidi maandama. Kui tõesti EM tahab tulla, pole küsimust, peab minema!
Laupäeval oli võistlus, saime 2 koha, millega olen rahul. Finaalis 21:19 kolmandas, paar olulist punkti siia sinna ja tulemus oleks teine olnud. Scoopisin teise koha eest 20 eurot, ehk 5 eurot plussi (osavõtumaks oli 15). Võis õhtul ennast vabalt tunda. See mulle meeldib, et alati on Paarissulgede ajal aftekas kuskil ja pmst kõik tulevad urust välja ja kohtab igasuguseid vanu hunte ja rebaseid.
Rääkides huntidest, siis nägin pokkeri-Paavot Maasikas ja leppisime kokku, et väike cash tundub mõistlik. Tegimegi varsti laua lahti, Trikimees oma trademark kaabuga ja triobet-luckbox Lauri ka platsis. Mõned käed ka, mis meenuvad. Lapsed, ärge mängige omahas QT42, isegi purjuspeaga, isegi doublesuited, sest isegi kui te floppate maja QQ4, siis turni 8 ajaks on Trikimehel juba ammu QT83 parem maja ja tõmbate splitiks 2 outi, miski 250 eurone pot. Vahepeal saabus üks klassikaline linna-pealt-tulnud-mängin-igat-kätt tegelane. Tõmbas stäki üles ja ma suutsin lõpuks ära oodata QQ ja ta avab 6, panen 20, insta call, mis oli eeldatav. Flop KK4 kaks ristit, donkab välja 35, nojah on tal vast K, väike kõhklusteater ja call, turn 4, checkime läbi, river 3, ei olnud mast, paneb mu all-in mingi 120, callin, obvious K2o vastas. Selleks ajaks olin mõned buyinid miinuses, aga tuju hoidis üleval Lauri, kes tellis hot shoti ringe. Hommikul pandi laud kinni ja pidi skillimängudele võimaluse andma ja koju jõudsin kell 8 hommikul. Äratus oli 11, sest lubasin eelmine päev sõbraga koos bussiga minna, tüüp pani vürtsiks veel Getter Jaani "Parim päev" peale, no ei klappinud eriti.
Mul oli õhtul plaanis BOC Main Eventi mängida, aga enesetunne oli nii kehv, et kaalusin viimase hetkeni loobumist. Siiski regasin ära ja pärast 2 tundi olin isegi chipleader, aga mitte skilliga. Alguses sain AA vs KK duubli, siis 150/300 levelil, utg avab 750, utg+1 läheb 4100 AI, mul 19k stäkk ja callin mp KK-ga, ja siis läheb utg 20k AI...Ei snappinud, aga maha ikka ei pane, shordil AK ja teisel JJ, ma ei ütleks, et standard, aga i will take it. Vaikselt siksisin end mincashini, arvestades enesetunnet jäin rahule mänguga.
Siin ma nüüd olen, tagasi Tallinnas ja võtan vabalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar