Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

neljapäev, 13. oktoober 2011

Table image

Kui ma esimest korda pokkerit mängima hakkasin, arvasin, et mängu eesmärk on kannatlikult head kätt oodata või siis pihta saada korralikult ja küll siis füüri voolama hakkab. Olgem ausad, mõnikord hakkabki, aga hea on ka enda "table imaget" silmas pidada ja vastavalt sellele käituda.
Nimelt, istusin siis vaikselt cashis üks õhtu, laud oli rahulik ja liigutasime blinde teineteisele. Järsku saabub lauda mõnusas suminas noorhärra, kellele kõik kohe istet pakkusid. Umbes teise lausena pöördub ta minu poole ja lausub :"Ou, sa oled ju see...noh...sealt saatest...Tantsud Tähtedega...Marko Kiigajaan". Mõtlesin endamisi, et väikest karutantsu laua all tegin küll sinu saabudes, aga Kiigajaani mõõtu küll välja ei anna. Aksepteerisin ja teinud sellest suurt numbrit. Igatahes, hakkas siis polka pihta. Vähe sellest, et ta võitis iga käe, mis ta minu vastu mängis, vaid ka enamus ülejäänud käed. Põhimõtteliselt leveldati mind nii ära, et pidasingi ennast tantsutäheks ja mängisin umbes samamoodi. Õhtu lõpuks, kui ma miinuses ja üsna tiltis olekus lauast püsti tõusen, pöördub ta minu poole : "Ei jah, sina, Marko, jää tantsu ja ruleti juurde, pokker pole sinu mäng."Nh,Gg,Wp!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar