Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

pühapäev, 9. oktoober 2011

Endast

Mu nimi on Ants Mängel, olen 25 aastane, elan Tallinnas. Ja just mina peaksin järgmine superstaar olema, sest olen...loodud selleks.
Mainiks ära, et kõike siit kuuldut ei maksaks puhta kullana võtta..Ah, tegelt vahet pole, võtke, kuidas soovite. Kuhu ma jäingi? Hobideks on pokker ja sulgpall, ei teagi kumb esikohal on, fotofinishit vaja. Sulgpalliga teenin leiva lauale ja pokkeriga söön selle leiva ära. Või oli see vastupidi?



Pokkeri kasutajanimi on "NhTyGgWp" ja mängin enamasti Pokerstarsis, suures osas turniire. Olen ka cashi proovinud, kuid väga ei beadi seda ja teiseks turniirid pakuvad rohkem rahuldust ja on huvitavamad minu arvates. Aga see arvamus võib muutuda ja aeg ajalt sumistan ka seda.
Tulin 2010 OPEM six max turniiril Eesti meistriks ja rohkem nagu märkimisväärseid saavutusi ei meenugi. EPT-l tulin 3ndaks, või oota, see oli keegi teine.
Eks peangi ennast microgrinderiks, kes aeg ajalt võtab shotte ja ootab seda suurt hitti. Muud tööd ma hetkel ei tee, kuid olen pakkumistele avatud, sest ütleme ausalt ega see pokkerimängija nüüd mõni "päris töö" ole.

Tihti on minult küsitud "Kas oled ikka plussis?". Veel olen. Eks esimestel aastatel maksin ka õppemaksu sellele mängule, aga nii see enamasti käib.

Paljude jaoks on pokker õnne-ja hasartmäng, ma lisaks oma versiooni sellele. 50% moodustab su edust "Bankroll management" BRM ehk su rahahaldus, 30% mänguoskus, 19% tildikontroll, distsipliin, game selection ja 1% õnn (Lihtsalt osadel veab tõesti rohkem, ala Jason Mercier). Konkurents selles mängus on meeletu ja võitmine läheb iga aastaga raskemaks, seetõttu peab ennast kogu aeg täiendama ja seda on mul plaanis ka teha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar