Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

pühapäev, 4. märts 2012

Main Event Day 1

114 mängijat alustas Day 1a-d, 300 euri sisseost, 60 minutilised levelid, algstäkk 20k, blindid hakkasid 25/50.

Nagu ütles eelmise aasta Eesti meister Henri Käsper, siis teist nii head 300 euri ja struktuuriga turniiri annab otsida, võrdluses isegi maailmaga. Suur stäkk annab lihtsalt nii palju manööverdamis ja ka eksimisruumi. Plaanis oli mängida 9 levelit, start oli kell 18 ning lubati minna koos pausidega 4 või 5ni hommikul. Väsimus võis hakata mängima suurt rolli viimastel levelitel.

Actionit jagus tervesse päeva ja vb ei jõua siin kõike seda detailselt hoomata, kuid proovin. Istun lauda ja tunnen ära Ragnari "forelli", kes eelmine aasta ownis viimase päevani turniiri. Veel üks daam segapaari lauast ja Erik Põlluveer, kes samuti asjalik mängumees, oli ta ju võitnud hiljuti Tartu deepstäkk turniiri. Minust paremal istusid kaks vene netiprod 40-50ndates, prillid ees nagu peab, mängisid pooli käsi ja väga loovalt peaks mainima.

Esimene käsi, mida mängin, avan AK potidega eest 125, saan 4 calli, flop K35 rainbow, vene netipro leadib agrolt 100 välja, tõstan 350, call, turn 4, check, panen 650, callib, river 7, leadib uuesti välja, seekord 500. Maksan välja, näitab 33 ehk flopatud seti. Esimene suur setup pot mängitud...
Jõudis siis forell lauda ja võttis kontrolli üle. Ma pean ütlema, et mulle meeldib ta mängustiil ja ta on eriti ohtlik, kui saab suure stäki. Vahepeal langes kõrvalt lauast välja esimene mängija, 25/50 levelil, smooth callis ässadega ja otsustas 3 mängijaga floppi vaadates 20k sisse panna 345 rainbow flopil, 62o vastas ja GG.
Samal ajal mängis forell umbes 70-80% käsi ja keegi nagu ei julgenud vastu ka hakata, ta oli üsna tihti esimene avaja ja reraise talle ei tehtud. See annab võimaluse väga palju floppe ja turne jõuga maha võtta.
50/100 levelil meenub huvitav jaotus, kus forell utg 250, kaks netiprod kohe temast paremal mõlemad insta callid(nagu viimased poolteist tundi juba tavaks saanud), leian keskelt AK ja ei aima halba, aeg seltskonda hõrendada, panen 1100, ja kõik 3 callivad kiiruse peale, mkay. Pank 4550, flop T86 rainbow, üks vene härradest leadib 3000, ma kirun aga samas, väike kadu, forell foldib 55, teine härra call, turn 9, veel soliidsed betid sisse, river 4 ja pmst minnakse All-in, 35k pank, üks avab AA ja teine 97 ehk nutsmania flopist. Tagant järele mõeldes, kui üks venehärra oleks otsustanud reraise enne floppi AA-ga 4k peale, siis krt teab, äkki oleksin otsustanud AK-ga heidi-hou lükata, sest arvestades, et ta mängis üle poolte kätest ja varem või hiljem tuleb see "flipp" võtta. Igatahes olin ka antud tulemusega rahul.

Mängisin esimesed 4 tundi palju väikseid potte ja kasvatasin tasapisi stäkki, ei teinud väga muuve. Üks tähtis käsi, tuleb 200/400 levelil, kui avan AJs utg, saan kaks calli, flop J84, betin, üks call, turn 2, betin ja vastane check-raiseb All-in, korraliku 16k(40bb). Noh, ma ei tea, kui ON, siis ON,callin ja vastas QJ.
Saan stäki tipphetkel 75k peale, kui läks raskeks, väsimus tuli. Läksin asjatult endast välja ühe standardkäe pärast mille kaotasin, kuskil 20k panga JJ vs 99, mis oleks mu kenasti 100k lähedusse viinud.
Päeva viimasel levelil mängin päeva veidrama käe. Olime just tulnud pausilt, olen BB ja folditakse buttonini, kus Indrek V. avab min tõstega. Enne peaks mainima, et Indrekuga olen mänginud Parki turniiridel üsna palju. Mul on austus tema mängu vastu, eriti hindan ta PLO-d.
Igatahes, mul 9T(poti kümme) ja meil mõlemal sarnased stäkid, 70k. Otsustan kaitsta. Flop KJ5 kaks potit, mul gutshot ja backdoor väike mastitõmme. Checkin, ta panustab 2k. Teades teda, siis tal on nii tihti siin õhk ja otsustan gutshotiga callida ja samas, kui ei hiti, pank ära võtta. Turn ärtu 9. Nii, mis nüüd? Mul paar ja teen peas plaanidemuutuse, kui ohutu river, sõltuvalt ta panusest, callin ta maha. Paneb väikse panuse 3k, siin oleks pidanud ära jagama, et midagi on valesti ja foldima, aga olin nii enda uude plaani süvenenud. Callin, river blank 7. Checkin, ta mõtleb veidi ja panustab kerge overbeti 14k panka 15k. Miks nii palju on mu esimene küsimus. Teine küsimus, ta ei panustaks siin ju kuningast nõrgemat paari, see ei oleks loogiline, mul võib vabalt nõrk K või tugev J olla. Mõtlesin mõne minuti ja jõudsin endas otsusele, et tal on täielik airball, või nutsi lähedane asi, ala rida, set, 2 paari. CALL ja ta avab minu hämminguks Q9 potist, kolmas paar ja kicker mängib. Ma ütlen ausalt, ma oksendasin endale suhu, kui seda nägin. Terve laud vaatas imeliku näoga mulle otsa, et millega 15k callisin, kui seda ei beadi. Ma ei teagi, kas mind owniti või oli see juhuslik bluff parema käega? 45k pank liigub mu eest ja langen 42k peale.

Rõhutan veel kord, et olin väsinud ning otsustasin ennast teise päeva venitada ja rohkem lollusi ei plaaninud teha. Kuidagi sain lohutuseks 10k ja lõpetasin esimese päeva 54k punktiga ja alustan pühapäeval kell 12 mängu 500/1000 blindidega. Loodan parimat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar