Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

neljapäev, 29. märts 2012

I like to grind it grind it

Tänane päev oli huvitav. Mängisin pokkerit. Lihtsalt kvaliteetaeg. Rõhutaks sõna kvaliteet, sest tundsin, et olin in-da-zone. Seda ei juhtu tihti ja veel vähem juhtub, kui samal ajal "jooksed" paremini kui keenialased. Nii tundub elu ikka marulihtne.

33 dollarilisel daily bigil 1050 osalejaga 6ndaks. Kõrval 180stelt 1 ja 4 koht, lisaks mõned min cashid. Maht ei olnud suur, aga kasumi üle ei kurda. Ehk saab homme mõned Maxima õlled lubada.

Eile käisin live 6max 15 rebuy turniiril nuppe liigutamas. Ma ei saa aru, kuidas enamus regulare nii tightid on. Lihtsalt jube, kuidas suudavad istuda ja oodata. Ja tasub ära, vähemalt seekord. Maksan 15 bb allini SB vs BB kinni 4handed 88-ga. Ülepaar lehvitab kenasti vastu. Ma ei teagi, peaks lives hakkama ära viskama neid keskmisi paare, pole harjunud. Netis on see insta. Parim nali oli, kui oma riismetega, vist 12bb, shoven 4handed SB pealt Q9-ga sisse ja siis sama regular paneb "speechi", et kui pohhui tal on ja gämblime KQ-ga. What? Ma siis kommenteerin, et KQ on päris hea selles olukorras ja ta vastu "Noh, ma arvasin, et sul ikka äss on..". Mkay, gämbler, kes julgeb Ässa vastu KQ-ga callida, NH ja soovin sulle edu edasiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar