Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

reede, 22. juuni 2012

Grillid-tsillid-steigid

Vaatasin juhuslikult kalendrisse ja ennäe imet, Jaanipäev. Ei jõua korrutada, et küll see aeg lendab, aga nii on.

Mis siis minu tegemistest esile tuua? Kuu alguses hakkas hammas valutama ja pidin hambaarsti juurde minema. Just nimelt - nii huvitav on mu elu, et taoline sündmus vajab esimesena äramainimist. Kuigi ühe ebastandartse liigutuse tegin küll antud sammuga. Nimelt tõmmati mul tarkusehammas välja ja 2 nädalat taastumist keelas mul alkohoolseid jooke tarvitamast. Mõtlesin, et miks mitte pikendada taolist elustiili, lihtsalt prooviks. Esimene eesmärk oli juunikuu, kuid hetkeseisuga mõtlen isegi pikemalt.

PS! Antud otsus ei olnud kindlasti tingitud minu aprilli ja mai alkogämblingute ajendist netis ja kasiinos. Või siiski oli!

Jah, tõsi ta on, et panin enda kohta korraliku summa hakkama. Jah, pärastpoole ei olnud meeldiv tunne. Kuid, mis seal ikka. Ikka mõne aja tagant tuleb tagasilööke ja allakäike. Eks ma püüan nii palju sellest ebameeldivast intsidendist õppida kui võimalik. Tagasi võitma seda raha ei lähe, see on läind nagu öeldakse. Vaikselt laskusin madalamatele limiitidele ja üritan tasapisi ennast üles mängida.

Muide, kui sellele juba jutt läks. Äkki on teie seas huvilisi mulle stake-diili nõus pakkuma? Näiteks 5000 eurot, mängiks turniire, mida tahan, millal tahan, määramata ajaks...Ma pole küll Eesti meister, aga ühe või mitu Pargi turnat olen cashinud. (Naljahamba operatsioon on lähitulevikus)

Mis veel? Jalka EM-i eel ennustasin võitjaks Hollandit, aga õnneks saab veerandfinaalide ajal oma otsust muuta ja uueks sümpaatseks võistkonnaks sai Portugal. Ütle, mis sa ütle Ronaldo kohta, aga viimased mängud vana paneb mõnuga.

Veel elan WSOP-ile kaasa ning soovin kõigile osalevatele eestlastele edu ja head jooksu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar