Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 18. veebruar 2014

Alguse eesmärgid

Umbes poolteist kuud on möödas minu pikimast ja tõsisemast postitusest. Kas ma mõtlesin kõike, mida ütlesin? Põhimõtteliselt küll, aga kuidas mul reaalselt ilma pokkerita elamine välja hakkab nägema? Ei oska kommenteerida. Raske arvatavasti.

Nüüd üks suuremaid muutusi m2ngeldesl2bielu blogis. Pokkeri põhirõhk asendub eluliste teemadega. Hüüdlause muutus samuti: "Eladesl2bim2ngu". Ehk siis räägin niisama, kui raske või kerge või (eba)huvitav mu uus algav elu hakkab olema.

Esmalt püstitaks kohe mõned eesmärgid, esialgu eelseisvaks kuuks:

1. Magan 8-9 tundi, kõige hiljem lähen 23.00 magama.
2. Söön hommikust.
3. Käin vähemalt 3 korda nädalas trennis.
4. Joon nädalas maksimum 1 õlle. Alkoholivabad joogid ei lähe arvesse.
5. Söön nädalas maksimum 1 pizza või burgerieine.
6. Joon enamasti vett. Nädalas 2 liitrit muud limpsi või mahla.
7. Koostan kuu argikulude eelarve.

Aitab kah vast. Vaatame, kuidas nendega hakkama saan? Päris nohikuks ei tahaks ka ennast eesmärgitada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar