Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 3. märts 2014

Kuu intervall

Kahe nädala vahekokkuvõte.

1. Olen alati maganud kuskil 8-9 tundi, aga magama olen läinud paar korda kella 11.30 ja 1 vahepeal.

2. Iga päev hommikust söönud. Menüüs on muna ja peekon, puder, jogurt, võileivad.

3. Olen jõudnud 3 korda nädalas trenni. Kuigi otseselt miski sulgpalli mängimist ei sega, siis keha annab peale trenni tunda. Aga usun, et see loomulik.

4. Pole siiani ühtegi õlut ega teist alkoholi võtnud. Kuskil 4-5 alkoholivabat õlut olen lubanud enda premeerimiseks.

5. Pizzat ja burgerit pole söönud. Kõige lähemal olin kui võtsin Hesburgerist oma lemmiku kanatortilla. Vaatan kohtunike poole - ja see katse loeb!

6. Olen ainult vett joonud. Arvestasin näiteks sidrunimaitsega vee ka sinna alla. Piima samuti, mis kindlasti ei lähe magusate jookide alla.

7. Elu on kallis. Enda arust ostan ainult vajalikke tarbeesemeid ja sööki, kuid mis sa teed. Hetkel siis kõik söögid, meelelahutus, arved kokku 187 eurot. Liigun 350 eurtsi graafikus.

Lõplik kuu kokkuvõte tsirka 2 nädala pärast.

1 kommentaar:

  1. - ja see katse loeb! Ja rahvas elab kaasa ja hüüab hurraaa!

    VastaKustuta