Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

kolmapäev, 12. märts 2014

The tables have turned

Ma olen viimasel ajal unes näinud, et olen reegleid rikkunud: pokkerit mänginud ja alkoholi tarbinud. Ärkan higisena üles ja karjun "EIIII!" ja siis teen "Fistpump yesi", kuna kõik on tegelikult kontrolli all.

Tahaks ühe loo rääkida oma viimase aja tegemistest.

Käisin üks reede väljas, tavaline õhtu kuttidega kuskil Dublineris, nemad tinistasid Guinessi ja rumm koolat, mina eeskujulikult mulliga vett. Kuidagi spontaanselt sain kokku ühe neiuga, vana sõbrannaga, keda polnud ammu näinud. Ilmselgelt pidin kutid foldima.
Muljetamegi, et kuidas läheb ja nii. Kurdan tallegi, et riided suureks jäänud, kuna alla võtnud. Tema vastab komplimendiga: "Sa ei ole paks!". Kõlas stiilsemalt kui "Sa näed hea välja!". Ühel hetkel kutsub ta mind tema ühtede sõbrannade juurde. Tundsin ennast juba kogenud (ainult) naiste seltskonnas käijana (teine kord see aasta). Easy call!

Üsna sarnane olukord. Teemaks jällegi, et "mehed on sead ja nii raskesti mõistetavad ja jobud". Ulatan mõttelisi õlgu nii vasakule kui paremale ning tuba sulab. Tundus liiga lihtne. Ja mõne aja pärast küsitakse jällegi see eriti magus küsimus: "Millega sa tegeled?". Seekord olen õppinud eelmisest veast ja võtan taskust pocket ässad ning ütlen jällegi, kuidas lood on. "Olin elukutseline pokkerimängija, aga jätsin selle hiljuti maha ja nüüd tegelen sulgpalli trennide andmisega nii lastele, noortele kui täiskasvanutele."
Kabuum! Hoopis teine meeleolu muutus. Juukseid hakati järsku rohkem siluma ja kostusid "Nii tore/armas/lahe" kommentaarid. "Sa teed seda, mis sulle meeldib". Järgnesid küsimused "Kas sul naine on?" ja tundsin, et nüüd on aeg ise üks korralik korv punuda ja see neiudele vahelduseks anda. Kell pool 2 ütlen, et pean magama minema, kuna peale 2 nagunii midagi mõistlikku ei toimu. Neiud selle peale "Et kas me ütlesime midagi valesti? Teeme veel mõned veinid/teed..."

Uus taktika on, et mängin raskesti kättesaadavat kõigile, kes on minu palliskaalast (6-st) madalamal. Mehed vist ikkagi on sead ja jobud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar