Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

kolmapäev, 15. mai 2019

Face Your fear

Alustan klišeelise lausega, millega keskkooli lõpukirjandil oleks saanud -20 punkti - inimesed on Erinevad..

Meil on erinevad tööd, huvid, pered, rõõmud, kuid ka hirmud. Ja just viimasest tahtsingi lühidalt rääkida.

Kuskil on vast kõigil jutuks tulnud legendaarne küsimus:"Aga mida sa kardad?"

Olen ise kuulnud palju variante, mida on pakutud. Keegi ütleb vast naljaga pooleks, et Ei Mina karda midagi. Naisterahvad on toonud välja ämblikke, hiiri, usse ja muid elukaid. Ega õiget ja valet vastust vast ei olegi - olukord on subjektiivne..

Mida mina kardan? Pikka aega kartsin kõrgust, sest kui ikka Kõpu Tuletorni tippu uudistama ronisid, siis alla vaadates ei olnud turvaline tunne..

Kuid kõige rohkem olen alati kartnud liiklust. Olin ka autokoolis kehv juht ja ebakindel. Seepärast mõtlesin, et jätan pooleli - pole mul autot vaja, sõidan pigem bussi, tuttavatega või lähen üldse jala.

Aga hea uudis on see, et saab bussis mussi kuulata, uudiseid lugeda või lihtsalt aknast välja vaadata.

Raskel ajal - asi seegi...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar