Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

Teisipäev, 14. mai 2019

Kaas/soovitus/mingi Kiri


Tere, Circle K pere

Olen üks tavaline keskeas või noorukieas mees, kes aeg ajalt teie poodi/tanklat kasutab ja külastab.

Täna õhtul läksin tavalist vett ostma (seda Circle K oma, eriti hea) ja vaatan samal ajal tööl oli klienditeenindaja nimega Jaana. Olen kassas ja vesi maksab 1.20, ta midagi ei öelnud, aga oma kehahoiakuga näitas välja soojust ja olen praegu täiesti aus - see tekitas isu magusa järele.

Vaatasin rahakotis täpset raha ei olnud, andsin 2-eurose ja Jaana andis mulle 80 senti tagasi ning võtsin lisaks ühe Bounty šokolaadi, mis maksis täpselt samapalju, kui teenindaja mulle tagasi andis.

Istusin poodi maha ja naudin rahulikult oma vett, kui mõtlesin, et tahaks midagi lugeda. Vaatan ajakirjade letti ja seal hakkas üks artikkel eriti huvitama, aga ajakiri ise oli kallis 3 eurot. Ei tahtnud seda paksu ajakirja osta, raske koju tassida.

Otsustasin pöörduda klienditeenindaja poole, kelleks juhuslikult oli jälle Jaana ja küsisin, kas ma tohin niisama ühe artikkli läbi lugeda, ilma, et ma peaks seda ostma.

Jaana vastas noogutusega.

Üks põhjus, miks ma Sõpruse pst Tammsaare risti Circle K-d külastan on seepärast, et ma pole kordagi kohanud seal halba teenindust. Palun saatke see kiri neile tublidele neiudele/piigadele/daamidele edasi, kes seal töötavad. Nad väärivad seda...

NB! Viimasel ajal olen kohanud, et just seal tanklas on palju külastajaid ja töötajatel on kogu aeg käed-jalad tegemist täis. Ma ei teagi, mida ette võtta?!... Äkki peaks kütuse hinda ainult selles tanklas tõstma, et inimesed ei tangiks seal Circle K-s... Siis saavad töötajad veidi rohkem puhata.

Lihtsalt ettepanek või mõte või kirjutis...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar