Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

laupäev, 31. detsember 2011

Ilus ja lõbus 2011

31. detsembril meenutatakse, mida siis aastaga korda saadeti ja saavutati. Küsin endalt sama küsimust hetkel ja hoobi pealt küll ei meenu midagi mindblowingut. Tiksun ikka vaikselt oma elurütmis, mis on mulle väga meele järgi. Kella peale ärkama ei pea, ebameeldivat ülemust ja veel ebameeldivamaid kaastöötajaid pole. Aeg ajalt luban endale mõned väljaminekud tarbeesemete ja vabalt võtmise õhtute näol. Mõned võivad mõelda, et mis sa Ants mikitsed ja tee midagi kasulikku. Nendele ütlen, et olge rahulikud, kõik on kontrolli all, muretsege enda pärast.

Pokkerist

2011 oli üsna sarnane 2010-ga. Maht oli suurem, võtsin rohkem shotte kõrgemate panustega, kuid suuremat kasumit ei genereerinud. Tegin elu parima kuu, mis on alati meeldiv. Lives esinesin Eesti meistrivõistlustel enda arvates soliidselt. Nii omahas kui main evendil jäin viimasesse 2 lauda. Just sellest viimasest finishing touchist jäi puudu. Tegelikult ole sealt viimasest 3 lauast veel esikohtadeni minna, kuid ikkagi, paar flippi siit sealt, kes teab, mis oleks tulnud. No worries. Online meistrikaid mängisin plaanitust vähem, kuid komistasin ikka 6 max omahas teisele kohale. Küll need suuremad hitid ka tulevad, tuleb lihtsalt fortuunale ja skillile võimalus anda.

Tunnen, et mängu kvaliteet ja üldine state of mind on uuele tasemele läinud. Vaatan uude aastasse lootusrikkalt ja eesmärk oleks 5 kohaline number ühelt turniirilt kasseerida. Vaimusilmas näen ennast ühel hetkel WSOP-i ja Las Vegase melu nautimas, kuid annan aru, et sinna ei maksa korraliku bankrollita aega ja raha raiskama minna. Õhkõrn šanss, et juba 2012 on see aasta, samas pole vast mõtet kiirustada.

Siia aastasse mahub veel pokkeri- ja niisamablogi tegemine. Eks aeg näitab, kaua ma jaksan uudiseid ja mõtteid kribada.

Sulgpallist

Hooaeg kestab mu lemmikspordialal oktoobrist veebruari keskpaigani. Ma räägin siin asjaarmastajate võistlusgraafikust. 2011 Eesti meistrivõistlustel saavutasin segapaaris 1.koha, aga meespaaris pidime esimeses ringis tunnistama noorte paremust. 19/16 otsustavas geimis juhtida ja kaotada, oli valus, kuid, mis valesti see uuesti ja eesmärk oleks 2012 meespaaris vähemalt medal ära võtta. Segapaaris on lood keerulisemad, kuna mu partner on vigastuste küüsis vaevelnud ning arvatavasti jätab eestikad vahele, siis tiitli kaitsmine läheb raskemaks, kuna ta on minu arvates Eesti läbi aegade parim segapaarismängija ning meil on hea klapp väljakul. Üritan leida talle asendaja ning iga punkti pärast võidelda ja vaadata kaugele jõuab. Kuigi motivatsioon trenni teha on viimaste aastatega langenud, ei kavatse ma ennast maha kanda.
Võibolla mahub graafikusse üks võistkondlik EM koondisega, kuid sõltub see treeneri valikust, keda ta näeb Eestit esindamas. Sellegipoolest, sulgpallielu on kihvt ja ei kavatse lähiajal kõrvale hüpata sellest.

Seltsielu

Peab meeldima. Samas, üks uusaasta lubadus võiks ju iseenesest olla - vähem juua. Kuid kangesti lõhnab see bluffi järgi ja all-ini ei läheks . Veel ei välistaks mõne tuttava väärtustõste callimist.

Kokkuvõtteks

Võib ju tunduda, et aastad mööduvad kiiresti, aga proovime võtta rahulikult ja nautida iga hetke. Kuid liiga pilvedesse oma ootustega pole ka mõtet minna. Nagu ütles üks mu lähedane: "Loodame, et järgmine aasta tuleb sama hea, kui eelmine..."

1 kommentaar:

  1. ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta