Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

neljapäev, 23. august 2012

PLO H/L Lives

Sissejuhatuseks ütleks nii palju, et üks pokkeriteemaline postitus tulemas. Need, kes lootsid teada saada, mis ma lõunaks sõin ja kas ma võtsin magustoiduks karamelli või vanilli jäätise, peavad pettuma.

Silmasin Olympicu turniiride leheküljel, et plaanis PLO8 - naljahammaste hulgas tuntud ka kui pot limit omaha hui-lõu. Omaha mulle meeldib ja viimasel ka selle "väikevenna" (populaarsuse mõttes) vormi mängitud. Isiklikult arvan, et see on üks enim skilli nõudev pokkerimäng, kuid ei maksaks ka unustada, et variatsiooni on siin, nagu T.Tiisler ütleks, oi-oi-kui-palju. Aga sellegipoolest sügavate stäkkidega on kihvt seda mängida, sest enamus mängijaid suudavad endal juhtme nii kokku viia ja teevad ikka väga huvitavaid liigutusi.

Formaat nägi ette 10 euroste rebuydega esimese 1,5h jooksul, 1k stäkid, blindid algasid 25/25. Lihtsalt ettekujuseks, kuidas seda mängu mu lauas mängiti, siis üks vana sai ennast 5k peale esimesel levelil, kuid 3nda leveli lõpuks oli teinud 10 rebuyd. Arvestades mitu kätt selle aja jooksul mängiti ja palju raha vahetamiseks aega läks, siis seda ei ole kerge teha. Jooksin nagu jumal esimese pausini ning tegin ainult add-oni. Peale pausi tegin paar viga, kuid ei midagi suurt ja hoidsin ennast konkurentsis. Paraku stäkid kahanesid kiirelt blindide suhtes. Kuna oli ainult 27 mängijat, siis finaallauda jõudmine polnud suurim saavutus, 5 said raha. Kohe FT alguses oli huvitav käsi, kus limbitud 5-way pot, laual 746 kaks potit, 3 suurel stäkil nupud sees, üks avab kuiva nutrea, teine 74 koos nut lowga, kolmas 35 low ja potid, turn poti äss, river blank ning gigapot viimasele mängijale. See tekitas olukorra, kus oli 6 shortstäkki ja üks big stäkk. Üldiselt tuleks turniire alati esikohale mängida, kuid antud olukorras ja payout struktuuri arvesse võtta, otsustasid osad -mina osaliselt kaasa arvatud- rahadesse foldida.

Jube istumine läks lahti, üks langes välja, 5esi olime nii 3-6 bb peal, tekkisid huvitavad olukorrad, kus üks foldis ennast ühe sb peale, samal kui mul oli 3bb kokku ja ise olin bb peal ning gigastäkk andis insta mulle sb pealt walki. Ma olin nagu, mis mõttes? Järgmine käsi folditi minuni sb peal, blindid 1,5k/3k mul 10,5k ja vaatan A3J8 üks suit, lükkan kerge speechiga nupud sisse ja bb foldib ägisedes AKK9... Pidi meeldima. Lõpuks libistasin ennast neljandaks. Lõbus oli, võiks tihemini selliseid turniire Olympicus korraldada.

1 kommentaar: