Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

neljapäev, 8. august 2013

Kaks rummkoolat

Üks huvitav intsident Rocca al Mare pokkeriturniirilt. Istun rahulikult rebuy ajal esimestel levelitel lauas. Püüan inimestega väikest vestlust arendada. Minust paremal üks vanem härra tellib rummkoola ja ma siis suusoojaks tümitan teda stiilis, et kas kolmapäev liiga vara ei ole, et magusat peokokteili nautida? Saan kerge ebamugava naeratuse. Siis küsin üle laua, et kas keegi härrale seltsi ei taha minna, et joob siin nukralt üksi. Ma nägin toda meest esimest korda ja ma pole järgnevat käitumist varem kohanud. Nimelt hüüab ta baaridaamidele, et paluks 2 topeltrummkoolat. Ma mõtlen endamisi "Nice, rääkisin endale kerge joogi välja!". Paari minuti pärast tulebki ettekandja ja nüüd tuleb jutu püänt.

Härra: "Ei, mina maksan ühe eest. See vend maksab ise, ta ju nii rikas!"

Ma olen hämmingus. Nagu mis mõttes sa tellid joogi tundmatule ja põhimõtteliselt paned ta eriti ebamugavasse situatsiooni. Äkki ma olen autoga? Ja veel mis kommentaar? Kust ta seda võtab? Ma võin miski vaene üliõpilane olla, kes õppelaenu eest mängib antud turnat.
8 eurot ei ole ka teab mis väike raha, et komöödia pärast kinni maksta. Otsustasin stseeni mitte teha ja kuna mul kurk tõesti kuivas, siis pigistasin silma kinni ja köhisin rahakoti hõlmad valla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar