Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 30. jaanuar 2012

Fold´s before call´s

Kui ma alustasin pokkeriga, see võis olla 6 aastat tagasi, siis obvious, ma ei teadnud, mida ma teen ja kuidas oleks kasulik mängida. Mäng ju iseenesest tundus lihtne, kaks kaarti kätte, 5 maha ja äss on hea kaart. Ometi läks mul mitu aastat aega enne, kui sain selgeks ühe olulisema mänguelemendi - foldimise.

Nagu, kui sind kutsutakse peole, kus sa ei tea peaaegu kedagi ning mõtled kaine autojuhina läbi hüpata, siis üldjuhul ei tule sellest midagi meelelahutuslikku välja. Samamoodi, kui sa ei oska kätt mängida, siis foldi, mitte ära calli, lootuses, et flopil läheb olukord paremaks. Ei lähe! Võta alkohol või teisel juhul initsatiiv ja haara härjal sarvist. Isegi, kui teed endal margi täis või raisetakse käest välja, oled sa andnud endale võimaluse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar