Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 23. jaanuar 2012

Nii nad on öelnud...

Mõtlesin, et teeksin ühe tsitaadikogumiku. Palju sõltub muidugi öeldu hetkest ja olukorrast, kuid mis seal ikka. Kõik ei peagi aru saama. Proovin seda mõne aja tagant täiendada.
Jaotan laused kolme gruppi : pokker, sulgpall ja varia. Nonii ja läksime!

POKKER

1. "Pokkeris ei ole õiget ega valet. Pokkeris loeb, kuidas tõenäosused jooksevad." Olympicu regular, kes just välja tõmbas.
2. Rebuy perioodi ajal, kuningatega sisselimpinud ja siis 5 mehe vastu flopil outdraw saanud mängija "Mulle meeldibki varitseda."
3. "Ma arvasingi, et sul SEE on..." Mitmed olympicu regularid, kes callivad riveril ja kommenteerivad vastase võitvat kätt.

SULGPALL

1."Sada lööki järjest ja nüüd eksib, aga kutsub ennast kohe korrale." Indrek L
2. "Anna viis sotti! Kanatiivad minu kulul." Teadagi kes
3. Peale tripsuga lööki joone peale "Sajast sada." Peale valgesse linti löödud lööki, mis ei lähe üle "Kirikumaks maksmata." Kalle K
4. Jalgade töö kohta "Tantsi mulle." Jüri T
5. Pärast unelmate tabeli saamist, hooajal ühtegi turniiri mängimata "Kunagi sai ju mängitud." Rainer K
6. Trennimängus käimas pingeline geimilõpp 16:16. Kalle lööb servivastuse tripsuga joone peale. "Nüüd on mäng tehtud!" Kalle K

VARIA

1. Harrastaja laagri 3nda päeva hommikul saali jõudes "Jälle kaine!"
2. Pubis, kus oli kokku 2 neiut ja mingi kilo mehi, astuvad uksest veel 4 kutti "Pot oddsid läksid just kehvemaks." Kogenud sulgpallur.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar