Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 10. jaanuar 2012

Olümpialootusetu 2012

London läheneb ja palju pole aega, et edetabelid lukku lähevad. See nädal proovin ka mina oma positsiooni edetabelis parandada ja võtan osa Yonex Estonian Internationalist. Ootused on kõrged, sest laupäeval sai Liivimaa GP etapilt ootamatu topeltvõit võetud.

Tõele au andes, siis ei tea isegi, kuidas ühtäkki nii läks. Tegelikult vedas roppu moodi. Segapaaris kõik kolm mängu otsustavas geimis 21/19. Meespaari finaal 21/18 otsustavas geimis. Kogenud sulgpallurid ütleksid, "kindla peale", aga ma ei hakka ütlema.
Peatreener oli otsustanud, et selle turniiri meespaari võitja saab EM-i koondisesse. Noortel trennipoistel oli pinge vast liiast. Mulle taoline pinge meeldib. Esinen paremini, kui midagi mängus on. Reaalsuses teevad nad meist mitu korda rohkem trenni ja peaksid meid võitma, aga loeb, kes otsustavatel hetkedel kindlam on. Trennis võid võrgu pealt palle maha nagu naelu seinu lüüa, aga see on ebaoluline.

Arvestades 2012 aasta tulemusi, ootan vaikselt sponsorite kõnesid. Annan endale aru, et olümpiale minek läheb kiireks, aga äkki saab organiseerida mõned sokid ja nokatsid järgnevaks GP-ks.

Ootama jäädes,
lootusrikas profisulgpallur Ants

1 kommentaar:

  1. I call!

    Ma ise plaanin ka Olümpiale pääseda. Midagi räägiti Pokker@ Olümpiale vms....lol

    VastaKustuta