Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

laupäev, 21. aprill 2012

Kuidas läheb

Eelmine nädal suutsin veidi olukordi tekitada ja ka viimane post polnud päris standardites kirjutatud. Kuid, mis seal ikka. Lotovõitja ja vabaltvõtja võib.

Käisin vahelduseks sulgpallivõistlustel teiste profiharrastajatega mõõtu võtmas. Kuigi olin viimane nädal tõbine olnud, suutsime paarismängus võidusadamasse purjetada. Patsutasin endale õlale, et hea investeering - 12st eurost 20ne eurone kinkekaart välja võideldud. Siiski saime meeldiva üllatuse osaliseks, kuna kinkekaardi asemel anti meile krooniajast seisma jäänud tolmused fliisid. Hea kui korraldaja teab, kuidas mängijatele rusikas-silma-auku auhindu letile panna.

Veel tahtsin peatuda ühel huvitaval asjaolul, milleks on "eestlase minemise kulg". Ehk siis kui tekib vestlus kahe eestlase vahel, et kuidas läheb. Paratamatult räägitakse gramm kõrgematel nootidel. Näide pokkerivestlusest.
Kui kaks pokkerimängijat või gämblerit saavad kokku ja tuleb jutuks hiljutine kulg kasiinos.

1) Väga hästi läheb, olen palju plussis = hästi läheb ja veidi plussis.
2) Hästi läheb, olen plussis = nibin nabin nullis.
3) Normaalselt, nullis olen = korralikus ja kindlas miinuses.
4) Halvasti, miinuses olen = laenud kaelas, või siis teisisõnu - see on läind!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar