Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

laupäev, 14. aprill 2012

Luts-Maria

Jah, mõnikord ma tunnen ennast veidi hetkedest kõrvale heidetuna. Samas, see ei pruugi nii olla. Mulle tegelikult meeldib Olgeri ja teise sulgpallurite inimestega üheskoos tuttavaks saamisega. Mitte ainult mõne tunnise objektise olukorraga. See on rohkemgi väärt. Vist? Igatahes, te meelditte minule isegi siis, kui vaatate mu soengut, hetkedes- Mis seal ikka. Peab tundma põhitunnet, et vahet pole, mis liikumised Teile meeldivad. Hopp-Karupp- vasak küünarvarrepõõre. Kõrgelt! See oleks minu stiil. Kokkuvõttes, hey ya wild ones! Nagu kuulus lugu. Pole varianti. Las ta jääda, show me how do you! Sujuv. Kunagi, Sulgpallurite kokkutulemisel näeb, EVE. Eks ju?! Ebaoluline...Show me how you do?!

----jah, see on läind, mõnikord. Eve Laansoo? Kus sa oled? Vb näeb milllalgi....
Kas olemised on mingil hetkel?

1 kommentaar: