Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

neljapäev, 12. aprill 2012

Mõned jutud

Padi - kuhu raha kogusin - sai täis ning otsustasin veidi investeerida enda meelelahutusse ja osta korralik koduarvuti, kust filme ja mänge saab vaatada ning praktiseerida. Mängude kohapealt, siis olin teismeeas keskmine huviline, kuid viimastel aastatel pole väga kätt proovinud. Loodan saada vaheldust kahe kaardi vaatamisele. Võimalik, et hakkab veidi töötunde segama, kuid loodan korvata selle positiivse emotsionaalse laenguga.

Pokker on viimased päevad mõnusalt ja samas frustreeruvalt kulgenud. Pean silmas üle 500-1500 mängijaga turniiride mängimist. Lühikese aja jooksul kaks FT 6 ja 5 koht on iseenesest meeldiv, aga numbrite järsk kasv peale minu välja langemist, närib veidi hinge. Ma tean, et nii ei ole mõtet mõelda, aga mis seal ikka.

Käisin esmaspäeval lives närve rahustamas. Ma ei väsi kordamast, et seal kohtab meelelahutuslikke käsi. 200/400 levelil, üks vana limbib co-lt sisse JJ-ga, sb ja bb vaatavad ka floppi, QQ2, vana virutab 1200 panka 3500 checkide peale, siis bb check-raiseb insta 10k sisse. Vana foldib, bb selle peale, kartsin oma emanda kickerit, et all-in läksin. Pokkerit on ikka võimalik nii mitmeti mängida ja mõista.

1 kommentaar: