Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

reede, 19. juuni 2020

fReEnemys

Sain üllatava kõne kauaaegselt sõbralt, kes mulle pole mitmeid aastaid helistanud. Eile. Võtsin suure huviga, et mis nüüd juhtus, või tõenäolisem variant - mida ta Tahab.

Kutsus laupäevaseks võistluseks Meistriliigat sulkas mängima, ühe tüübiga. Mina pidavat olema just see puudub lüli, et võistlus toimuks, vähemalt Meistriliigas.

Ütlesin, et hea küll, mul hetkel puhkus ja aega on, tulen teen ära need 2 meespaarismängu. Tegime kokkuleppe, et kui midagi muutub anname üksteisele teada.

Mnjah, kell on praegu 21.12 reede õhtul ja mängud pidid homme hakkama juba 10st, Aga vaatan mina tabeleid, Minu nimi on maha võetud.

Ei tea, kas tegemist on selgetnägijatest juutidega, kes teavad, mis mu elus praegu toimub, või teine variant, et nad teavad, et ma haige või kuskil hullu panemas.

Vahet pole, mis nad arvavad.

Tean ainult, et hoiame alt, et midagi Hullu ei juhtuks, oma sõpradega.

Peace Out!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar