Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 16. juuni 2020

Väike Vimka

Käisin mu kodu lähedal olevas Staapis söömas. Vahi, kus seal on hinnad. Burkse alla 7 euro on ikka väga raske saada, kuid ahjukartuli sai niisama 2 euro eest kätte - võtsin obvious selle. Päris hea hinna kvaliteedi suhe, head rasvased olid.

Aga mitte söögist ja hindadest ja maksudest ei tahtnud ma rääkida :)

Nimelt seal oli mõnus terrass, kus sai süüa ja istuda. Minust edasi ühes  lauas istusid 3 noort - 2 poissi ja üks piiga. Praktiliselt Õige Valiku kohting või no võis olla ka wingmängi olukord - kust mina tean, aga mulle meeldib spekuleerida :)

Igatahes istusid seal ja kell oli päris palju, üle kesköö, ma ei mäleta, sest mul endal ka käekella ei olnud kaasas - aga mobiil oli. Mõtlesin, et teen ühe eksperimendi, väikse vimkaga, kuidas noored poisid ja tüdrukud mõtlevad ja käituvad.

Võtsin julguse kokku ja astusin ligi. "Kas tohib tülitada?" Sain jaatava vastuse. Küsisin: "Mis kell on?" Poisid reageerisid millisekundiga, praktiliselt ühest suust. Tüdruk oli vait. Ja lõpetuseks täpsustasin: "Kas ja mis käekell on?" Nad muigasid.

Fun fact - poistel polnud käekellasid, tüdrukul oli retro seieritega kell, mis väidetavalt seisis paigal. Vb patakad tühjad, who knows.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar