Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

pühapäev, 28. juuni 2020

Male Semud

Eelmine nädal oli mul argitööst puhkus. Otsustasin käigupealt, et üllataks oma head sõpra Markot ühe Grandmaster Challenge malepartiiga.. Polnud malet mänginud 5 aastat kindlasti, rääkimata oma sõbra tööajast :) Aga Marko ülemus tuli lahkelt vastu ja lasi meil ühe välkpartii teha..

Ei mäletanud mina, kust alustab mängu Lipp ega ka ratsu ja hobuse seisukohta. Ühesõnaga tundsin ennast roostes Miki-Hiirena. 

Marko seevastu oli änksi täis, tegi kiirelt oma esmased tööülesanded ära ja Sajandi esimene malematš Malva vs Üks Mänglitest ,vahel võis alata!

Algul oli jutt, et kiire välk ja mürts mäng, kus vahele panime ainult au ja näpuotsatäie kuulsust, kuid esimestest käikudest oli aru saada, et mõni mees tuli Tiigrisilmaga kotti härrale pähe panema!

Mäng oli tihe ja pingeline ning kestis vähemalt pool tundi, kui lõpuks Rambo ikkagi alistas male Taaveti. Aga minu arvates polnud mu kaotusel hullu midagi. Sai ikka munad märjaks - Silmamunad, kui midagi segaseks jäi ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar