Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

kolmapäev, 1. jaanuar 2014

New Year's Resolution

Alustan uut aastat hoogsa juurdevõtusammuga!  Esimesel päeval kohe postitus. Põmm! Aga, kas ma suudan seda taset hoida? Ebaselge ja arvatavasti ebaoluline.

Mida ja millest 1. jaanuaril üldse räägitakse? Tean, et vana-aastaõhtul meenutatakse vana, aga uuel aastal ei saa ju meenutada. Midagi pole juhtunud, tegelt veidi on. Baarileti ääres shotte tellitud ja "liiga kõrgele liigale" külge aetud, pluss vanadele armastustele sõnumeid saates. Aga see on vist standard. Hea, et "liiga palju informatsiooni" (TMI) reeglit ei rikkunud. Aga võibolla on tegu blufiga?

Ju osadele meeldib ennustada. No ma proovin ka oma, Ants Mängeli, saatust (uhke sõna) aastal 2014 ette näha ja see kirja panna. 2014. aasta 31. detsember vaatame kui täpselt läks.

Siin on 14 (sümbolism for the win!) ennustust uueks aastaks

1) Saan 10-lt (10. pallisüsteem) korvi
2) Sebin endale uue ülikuuma, seksika ja maitsva kokteili
3) Räägin liiga palju
4) Käin välismaal
5) Võidan sulgpalli Eesti Meistrivõistlustelt medali
6) Valetan ennast kõhnemaks
7) Tantsin peegli ees bokserite väel Baywatchi theme songi järgi
8) Kadestan Joonas Rihma välimust
9) Joon vähem
10) Käin ühte uut spordiala (mida ma pole varem mänginud) tegemas
11) Seksin
12) Ei kahetse oma tegusi
13) Küsin Jürkalt võla sisse
14) Vaatan 31. detsembril blogi aasta esimest postitust ning võtan vabalt




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar