Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

reede, 3. jaanuar 2014

Küsimus

Mulle helistati Sõltumatute Teadlaste Büroost Inglismaalt. Nad said teada, et mul 100 postitust täis ja tavaliselt tehakse selle puhul uuring või survey, if you will. Milline postitus meeldib sulle kõige rohkem?

Küsimus on üleval. Variantideks on 10 kõige loetumat postitust ning mõned lisavariandid.

Ma respecteerin ausust!
Mu TOP4 aususe rääkimisekohad:
1) Näost näkku
2) Telefonis
3) Internetis registreeritud kasutajaga kontolt
4) Internetis anonüümne kommentaar

Luban, et ei võta hinge, kui see ei tule just mu TOP20 inimeselt.

Kiitus on tore, aga kriitika on kasulikum!

Siin on minu lemmik pokkeriblogi. Halb on see, et peab teadma paljusid tavainimesele võõraid mõisteid, aga sellegipoolest on üliäge.

http://lifewithfacecards.tumblr.com/page/7

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar