Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 19. juuni 2018

Chain Lightning - Ahelreaktsioon

Kuidas läheb? Pole ammu midagi lugenud ega mingit VLOGI ka vaadanud Mängelilt, eks? EE...no comments. Viimased paar nädalat on ikka maruhuvitavad olnud. Ise seletan seda suve saabumisega. Pagan, kui päike väljas, jahe tuul su tennisepalli suuruseid kahoonesid tuulutab ja näed linna peal näkineide/daame ultralühikestes teksades või suvekleitides ringi tatsamas - siis paratamatult - Energiat tuleb uksest ja aknast.

Kes mind paremini tunnevad, siis eks ma olengi selline emotsionaalne tegelinski. Mõnikord tõmban kookonisse ära ja ei ole tükk aega midagi kuulda, aga mõnikord on tunne, et küll see Mänku võib üks energiajänku suurte lontis kõrvadega olla. Igale poole midagi jagab :)

Nendele, kes juba tulihingeliselt loodavad, et millal see "edev" "endast ilmselgelt ulme arvamusel" olev sulgpallipede, selle "tähelepanu vajaduse" lõpetab? Mul on neile halb uudis - te ei tunne mind. Ma teen seda südamest, enda ja oma lähedaste jaoks - sharing is caring.

Igatahes, kiire teooriatund. Võtame ilusti pliiatsid ja sulepead välja ning anname notepadidele tuld. Tänase tunnikontrolli teema - Chain Lightning.

Nimelt, mu üks lemmik VLOGI tegijaid on pokkerimängija, üks kuulsamaid maailmas, Daniel Negreanu. Ta tundub selline töökas, fun-for-life, positiivne inimene. Ja tema ükskord ammu rääkis ühest huvitavast fenomenist, mida ma siis nimetangi Chain Lightninguks või siis eesti keeles Ahelreaktsiooniks.

Põhimõtteliselt, point selles, et kui me kõik inimesed hallis argipäevas käime ringi, näod tuimad peas, siis ei ole meile ükskord antud õnnistus - elu - kuigi meeldiv. Kuid, kui võtame ISE ennast kokku ükspäev ja ütleme endale - täna ma teen kellegi päeva väikse üllatuse või tujutõstmise - kurat see tõstaks mu enda tuju ka ja päike säraks meile mõlemale eredamalt. Eks, kindlasti saate aru, mis ma silmas pean? Ja see on nakkav, see positiivsus kandub edasi nagu kulutuli ja päeva lõpuks on juba paljud inimesed arvamusel - ah, et kuigi mul raha vähe, siis tänane päev polnudki nii hull, et ei tahaks homme voodist tõustagi.

Toon näite.

Mul oli eelmine nädal üks kokkusaamine, kuskil kohvikus. Ebaoluline kellega. Jõuan 15 minutit varem kohale ja lähen kohvi tellima. Leti taga märkan sellist küllaltki toredat teenindajat, aga näen esmapilgul, et tal on raske. Tujust ära kuidagi, et ilmselt seepärast, et peab nii ilusa ilmaga, siin võhivõõrastele kohvi jagama ja teenindama.

Hakkangi oma kohvi eest maksma, maksis vist 4 euri ja annan rahakoti vahelt 10 eurose. Ta vaatab nukralt oma kassasse ja jälle jama käes - türnüffel tagasi vahetusraha pole kliendile anda. Küsib siis sellise häälega, nagu oleks homme kokkusaamine enda testamendi advokaadiga, et "Kas teil täpsemat raha ei ole?" :(

Vaatan kiirelt rahakotti ja ennäe näengi, et täpselt saabki klapitada vana hea viiekaga olukorra lahenduse. Aga kiirelt koha pealt mõtlesin olukorra välja. Ütlesin, et "Ai, kahjuks tõesti ei ole. Aga pole hullu, ma olen amatöör mustkunstnik. Mõtleme midagi välja. Neiu, aga te peate kaasa mängima, et see trikk õnnestuks. Valmis? Nii, mis teie nimi on?" Neiu korraks kohkub ja lõpuks siiski ütleb oma nime. Ma selle peale, et "Ahnii ja nüüd teie lemmikasi suvel?" Neiu on segaduses, ta ei saa aru, mis toimub. Lõpuks ütleb, et "Päike".

Ma teen simm-sala-pimm, mõned maagilised kätevehkimised ja ütlen neiule, et "Päike too sellele neiu-nimi üks 5 eurone siit rahakotist". Võtan välja "üllatuslikult" oma 5 eurose ja te oleks pidanud nägema, kuidas ta naeratas. Fantast. Kõrval kaasteenindaja nägi ka kõike seda pealt ja purskas naerma. Chain Lightning - Ahelreaktsioon - Daamid ja Härrad. Proovige järgi!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar