Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

neljapäev, 21. juuni 2018

TOP 3 Värvilised Unenäod (Vivid Dreams)

Lugesin kuskilt, et on olemas TOP 3 Vivid unenägu, mida inimene unes näeb ehk.

1. Need on "Lendamine".

2. Lähed ilma püksteta avalikku kohta.

3. Keegi ajab sind taga.

Paar päeva tagasi jutustasin siinsamas blogis, et nägin Lendamise unenäo ära.

Ilma püksteta unenägu olen ka kindlasti kunagi ammu näinud, mäletan hästi.

Ja täna nägin ära unenäo, kui keegi ajab sind taga. Seda olin ka varem näinud, aga ammu.

Natuke räägin sellest tagaajamis unenäost. Pean tunnistama, et seda ei anna üldse võrrelda Number 1 unenäoga ehk Lendamisega. Põnev oli nagu ikka, aga ei anna võrrelda!

Ja mis ma avastasin on see, et tavaliselt need Vivid Dreamid tulevad väga hommikupoole, sest siis sa nagu oled peaaegu juba ärkvel, kuid veel viimane nii öelda kirss tordil unenägu.

Kestis jällegi umbes paar minutit, nägin oma tuttavaid unenäos ja mängisime peitust või kulli looduses. Nali oli selles, et jooksime suure kambaga aasal ringi, aga oli jäänud ebaselgeks, kes jookseb eest ära ja kes ajab taga :D

Küll aga mainin ära, et sellele eelnev, nii öelda unenägu, mis mind viis sellesse staadiumisse - vot see oli kihvt unenägu - ülipõnev! Ma mäletan enam vähem täpselt, mis süžee oli , AGA ma ei hakka seda siin avaldama, sest see on liiga isiklik. VIPid mu elus saavad seda teada, kui nad tahavad.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar