Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

reede, 22. juuni 2018

The Return of The Chain Lightnings

Nagu igale suuremale või õnnestunud Hollywoodi kassahitile, tuleb ikka teha järg. Rahvas vajab tsirkust ja leiba! Räägin tõestisündinud loo, mis juhtus eile minuga varahommikul.

Magan öösel õndsat und, kuid ärkan kuidagi ebatavaliselt vara, uni läheb ära kell 6. Kõht on meeletult tühi, vaatan külmkappi - sealt vaatab vastu mitte just kõige meeldivam pilt. Selge, tuleb minna Circle K-sse, väike kohvi ja hommikusöök.

Väljas möllab torm põhimõtteliselt. Uputab nii mis kole, täiesti pime ja õudne ilm. Arvestades selle suve ilmasid Eestis, siis korraks kahtlen kas Apocalypse on viimaks vallutanud Maa. Kuid õigel hetkel avastan, et inimesed on kõik kolinud Cirlce K katuse alla, enda tuju ja meeli värskendama.

Võtan tanklast 1 red bulli ja 1 xl latte. Söögiks vaatan menüü poole ja näen seal üht võikut. Ciabatta nimeks, mitme erineva maitsega. Kuigi oli suhteliselt kallis 3.95, siis mõtlesin, et proovin ära - äkki on hea.

Maksan kassas arvet, kui kuulan kohe kõrval lõugab üks vene mammi, et tal maailma TOP 3 mure. Nimelt andis ta teenindajale 20 eurose, aga teenindajal polnud talle kahte 5 - eurost ja change tagasi anda. Mammi möirgab hommikul vara, et tahab ühte 5-eurost lihtsalt müntide asemel. Müüa ei oska hästi vene keelt ja seletab vastu lootusetu häälega, et tal ei ole kassas 5 - eurost.

Kuna see tundus täiesti ületamatu probleem, siis mõtlesin, et äkki proovin oma nõu ja jõuga. Vaatan kiirelt rahakoti vahele ja näed joppas, mul üks viiekas kenasti olemas. Teen vaikselt vahetuse ära, võtan vastu kaks 2-eurost ja ühe 1-eurose. Vene mammi raev raugeb ja paneme nukid selle tehingu peale. Teenindaja samuti ohkab kergendusest - pea et kõigile seal tanklas tundus, et see oli täielik Mission Impossible probleem.

Hea, oli et Ethan Hunt (Mina Loomulikult) tuli, nägi ja päästis päeva.

Sellega lugu ei lõppenud, nimelt suundus see sama teenindaja, mulle Ciabatat tegema. Küsis hästi viisakalt, et kas ta teeb soojaks ka selle. Noogutasin viisakalt. Mõne aja pärast sain võiku kätte ja mul polnud üldse suuri lootusi, kuid ma ütlen teile ausalt - no bullshit!- see oli pika puuga parim söök, mis ma Circle K-st (ta on muidugi lühikest aega eksisteerinud ka) olen saanud.

Sõin ja nautisin unelmate Ciabatat. Kui lõpetasin, läksin leti äärde ja tänasin teenindajat, kelle nimi oli Reelika, et tõesti hea oli. Ta naeratas vastu ja ütles : "Oleneb, kes teeb ka..." Ma muigasin selle peale.

Soovisime teineteisele ilusat päeva jätku ja head jaani!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar